دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 55179
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته هشتم ليگ آزادگان

كيميا فرآيند قم برابر شهرداري بم صف‌آرايي مي‌كند

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال كيميا فرآيند قم در ديداري حساس از هفته هشتم رقابت‌هاي فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان برابر تيم شهرداري بم به ميدان مي‌رود.
كيميا فرآيند قم برابر شهرداري بم صف‌آرايي مي‌كند

به گزارش قم نیوز نماینده فوتبال قم که به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان در انتهای جدول رده‌بندی گروه سوم مرحله مقدماتی قرار گرفته، در هشتمین هفته این بازی‌ها عصر دومین روز آبان ماه یک دیدار حساس مقابل تیم شهرداری بم برگزار می‌کند.
تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم در هفت دیدار قبلی خود از فصل جاری لیگ دسته دوم جام آزادگان هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و علاوه بر این ناکامی، نکته مهمتر این است که نماینده فوتبال قم در هیچ یک از دیدارهای قبلی خود موفق به گلزنی در مقابل حریفان نیز نشده است.
در هفت هفته از رقابت‌های گروه سوم لیگ آزادگان، تیم کیمیا فرآیند قم به دلیل استراحت در هفته سوم در 6 بازی به میدان رفت و بدون کسب پیروزی، سه تساوی و سه باخت در کارنامه دارد و بدون گل زده، با هفت گل خورده، تفاضل گل منفی هفت و سه امتیاز در مکان دهم جدول 11 تیمی جای گرفته است.
در این گروه تیم نفت امیدیه با کسب 16 امتیاز صدرنشین است، پالایش نفت آبادان و شهرداری فومن با 14 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جای دارند، خیبر خرم‌آباد و بعثت کرمانشاه با 10 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم هستند و تیم هشت امتیازی پاس همدان رتبه ششم را در اختیار دارد.
تیم شهرداری همدان به همراه شهرداری بم با کسب 6 امتیاز در رده‌های هفتم و هشتم هستند، خوشه‌طلایی ساوه با کسب پنج امتیاز نهم است و کیمیا فرآیند قم با سه امتیاز در مکان دهم ایستاده، ضمن اینکه آخرین تیم این گروه گیتی‌پسند اصفهان است که دو امتیاز در کارنامه دارد.
شهرداری بم در حالی برابر کیمیا فرآیند قم قرار می‌گیرد که از 6 مسابقه قبل خود تا پایان هفته هفتم یک برد در کارنامه دارد، سه تساوی، دو باخت، 10 گل زده، 16 گل خورده، تفاضل گل منفی 6 و 6 امتیاز اندوخته و برابر تیمی قرار می‌گیرد که هنوز در حسرت بردن است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgyq9n.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما