کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هدف افزایش آمادگی نیروها

آتش نشانان شهر قم تست عملیاتی برگزار کردند

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 1 آبان 1396 ساعت 14:43

قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از برگزاری تست عملیاتی نیروهای این سازمان در بوستان علوی خبر داد.


به گزارش قم نیوز عباس جعفری گفت: تست عملیاتی نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری قم در بوستان علوی برگزار شد.
وی افزود: این نیروها برای بالابردن توان عملیاتی و سرعت عمل خود در بوستان علوی مقابل ایستگاه 23 آتش نشانی تست عملیاتی را انجام دادند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطر نشان کرد: تست عملیاتی نیروهای آتش نشانی شهرداری ادامه دارد و بازدید از این تست عملیاتی روزها ساعت 10 صبح برای عموم مردم آزاد است.
جعفری افزود: سازمان آتش نشانی شهرداری قم با برگزاری این برنامه ها که به صورت مستمر برگزار می شود به دنبال بالابردن آمادگی نیروهای عملیاتی خود است تا آنها بتوانند به مردم بهتر خدمت رسانی کنند.
وی خاطر نشان کرد: شهر قم تنها شهری در کشور است که به لحاظ تعداد ایستگاه های آتش نشانی در وضعیت استاندارد قرار دارد. هم اکنون این شهر دارای 24 ایستگاه آتش نشانی است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: طی سه سال اخیر با حمایت دفتر رهبر معظم انقلاب، 12 ایستگاه آتش نشانی جدید در شهر قم احداث شد و 300 نفر نیروی انسانی به استخدام سازمان آتش نشانی این شهر درآمدند.
 انتهای پیام / 137


کد مطلب: 55200

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55200/آتش-نشانان-شهر-قم-تست-عملیاتی-برگزار-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir