دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 55202
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم :

مشکلات ترافیکی پردیسان تا پایان امسال مرتفع می شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به مشکلات ترافیکی پردیسان گفت: با بازگشایی 2 بلوار آیت الله بروجردی و زائر، مشکل ترافیک شهروندان این منطقه برطرف خواهد شد.
مشکلات ترافیکی پردیسان تا پایان امسال مرتفع می شود
مشکلات ترافیکی پردیسان تا پایان امسال مرتفع می شود
به گزارش قم نیوز علیرضا قاری قرآن با اشاره به روند احداث پروژه ادامه بلوار زائر، خاطرنشان کرد: مرحله دوم بلوار زائر تا حد فاصل بیمارستان امام رضا(ع) آماده شده ولی هنوز روشنایی آن انجام نشده است.
معاون شهردار قم ادامه داد: به محض رفع مشکل روشنایی این بلوار که اداره برق نیز در تدارک انجام آن می باشد، این بلوار به روی شهروندان بازگشایی خواهد شد.
قاری قرآن خاطرنشان کرد: مرحله سوم این بلوار از حدفاصل بیمارستان امام رضا(ع) تا پردیسان، با مشکلاتی مواجه می باشد که باید با کمک شرکت آب منطقه ای آن را برطرف کنیم.
وی با اشاره به آخرین وضعیت بلوار آیت الله بروجردی نیز گفت: مراحل اول و دوم این بلوار تا شهرک قدس تکمیل و افتتاح شده و مرحله سوم یعنی از شهرک قدس تا پردیسان نیز در حال زیرسازی و بتن ریزی است که تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با بازگشایی این بلوار، بخش مهمی از مشکلات ترافیکی پردیسان برطرف خواهد شد و شهروندان از این وضعیت ترافیک رها می شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxx0k.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما