دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 55203
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قم خبر داد

جزئيات حريق كارگاه توزيع سيلندرهاي گاز مايع پل دستغيب

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از جزئيات حريق كارگاه توزيع سيلندرهاي گاز مايع پس از پل دستغيب خبر داد.
جزئيات حريق كارگاه توزيع سيلندرهاي گاز مايع پل دستغيب
جزئيات حريق كارگاه توزيع سيلندرهاي گاز مايع پل دستغيب
به گزارش قم نیوز عباس جعفری امروز با اشاره به آتش‌سوزی کارگاه توزیع سیلندرهای گاز مایع پس از پل دستغیب کوچه اول سمت راست اظهار کرد: این حادثه ساعت‌ 13:43 اعلام و ساعت 13:44 آتش‌نشانی در محل حاضر شد.

وی خاطرنشان کرد: هفت دستگاه خودروی عملیاتی سنگین، 40 آتش‌نشان و چهار واحد اورژانس برای پوشش عملیات در محل حضور پیدا کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به آمار مجروحان این حادثه گفت: دو شهروند و چهار آتش‌نشان در این حادثه مجروح و مصدوم شدند که یکی از آتش‌نشانان به دلیل شدت سوختگی از ناحیه صورت به بیمارستان برای مداوا انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون عملیات اطفای حریق به پایان رسیده و بین 150 تا 200 سیلندر گاز مایع از محیط خارج و به فضای بیرون برای ایمن‌سازی منتقل شد.

جعفری ضمن ابراز نارضایتی از رعایت نکردن نکات ایمنی گفت: لازم است با صاحبان مکان‌هایی که دپو 200 سیلندر گاز مایع انجام شده و نکات ایمنی رعایت نشده برخورد شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexw8n.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما