کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

قضاوت داوران تكواندو قم در ليگ‌هاي كشور

خبرگزاری فارس , 1 آبان 1396 ساعت 16:01

قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم از قضاوت داوران قمي اين رشته در مسابقات ليگ‌هاي پومسه و تكواندو باشگاه‌هاي كشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: در طول سال شاهد قضاوت تعداد زیادی از داوران تکواندو استان قم در مسابقات قهرمانی کشور، لیگ‌های این رشته و دیگر میادین پومسه و تکواندو هستیم که این نشان از توانمندی بالای داوران تکواندو قم و همچنین اعتمادی است که کمیته داوران به این عزیزان دارد.

وی ادامه داد: تکواندو قم در تمام بخش‌های با برگزاری و تشکیل دوره‌های متعدد آموزشی سعی در رشد و پیشرفت نیروی انسانی زیر مجموعه خود دارد، در این سال‌ها یکی از بخش‌هایی که به خوبی پیشرفت کرده و همچنان به این روند ادامه می‌دهد، داوران هیأت‌‌ قم هستند.

رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم ابراز کرد: این هفته خانم‌ها فردوس چوبین، مریم یقینی و مرضیه احمدی سه تن از داوران تکواندو قم در بخش بانوان هستند که برای قضاوت رقابت‌های هفته‌های هفتم و هشتم از نیم‌فصل لیگ برتر و دسته اول پومسه بانوان کشور در خانه تکواندو دعوت شدند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که بخش مبارزه یا کیوروگی لیگ‌های تکواندو ایران در رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، محمدرضا رجبی از داوران شایسته تکواندو قم در لیگ نونهالان کشور به میزبانی خانه تکواندو به قضاوت پرداخت.

جمشیدی در ادامه به برگزاری رقابت‌های قهرمانی تکواندو پسران قم اشاره و ابراز کرد: مسابقات قهرمانی تکواندو پسران قم در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و نوگلان به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از مسابقات قهرمانی پسران قم شده بود، خاطرنشان کرد: در چهار رده سنی این پیکارها شاهد رقابت بیش از 180 هوگوپوش در خانه تکواندو قم بودیم و در پایان توتونکار، رجبی و قلی‌زاده به عنوان برترین داوران این رقابت‌ها معرفی شدند و نفرات برتر با اهداء حکم و مدال مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 55205

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55205/قضاوت-داوران-تكواندو-قم-ليگ-هاي-كشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir