دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 55212
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

تقدیر از 13 واحد صادراتی برتر در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از 13 واحد صادراتی برتر استان با اهدای تندیس‌های طلایی و نقره ای تقدیر خواهیم کرد.
تقدیر از 13 واحد صادراتی برتر در قم
تقدیر از 13 واحد صادراتی برتر در قم
به گزارش قم نیوز سید مجتبی فرهادی ظهر امروز در جلسه کارگروه صادرات استان قم که در سالن جلسات معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد، با اشاره به شیوه انتخاب صادرکنندگان برتر استان قم اظهار کرد: صادرکنندگان استان را در گروه‌های مختلف دسته بندی و در هر گروه، دو واحد را به عنوان صادرکننده برتر انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: حوزه‌های فعالیت صادرکنندگان استان قم شامل مواردی همچون فرش، صنایع غذایی، مصنوعات پلیمری، صنایع فلزی و مواد پلیمری است، در استان به هشت واحد صادراتی تندیس طلایی و به پنج واحد صادراتی تندیس نقره ای خواهیم داد و از این واحدها به عنوان صادرکنندگان برتر تقدیر می‌کنیم.

رئیس اداره بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: اطلاع رسانی خوبی در زمینه نمایشگاه اختصاصی ایران در نجف در شهرهای عراق صورت گرفت، اما تعداد شرکت کنندگان قمی در این نمایشگاه کم بود، یک دلیل این مساله عدم پرداخت یارانه به صادرکنندگان استان برای شرکت در نمایشگاه بود، نمایشگاه اختصاصی ایران در نجف در زمان مناسبی برگزار نشد.

مجید آوری فرد  مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان قم در بخش پایانی با اشاره به نمایشگاه اقتصادی ایران در نجف اظهار کرد: این نمایشگاه در واقع توسط یک شرکت تهرانی برگزار شد و 90 درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه صادرکنندگانی از خارج از استان قم بودند، بخش دولتی در برگزاری نمایشگاه اقتصادی در نجف نقشی نداشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceww8n.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما