کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته يازدهم ليگ برتر:

صباي قم ميهمان مس كرمان شد

خبرگزاری فارس , 1 آبان 1396 ساعت 19:01

قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته يازدهم رقابت‌ مدعيان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر مس كرمان صف‌آرایی می‌کند.


به گزارش قم نیوز تیم فوتبال صبای قم پیش از مصاف هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم مس کرمان 9 امتیاز از 10 مسابقه اندوخته و هم اکنون در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ دسته اول فوتبال ایران ایستاده است.

صبای قم در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور پنجمین بازی خانگی این فصل را در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم قعرنشین شهرداری تبریز انجام داد و با گلی که در ثانیه‌های تلف شده مسابقه پذیرفت تن به تساوی یک بر یک داد تا در مکان چهاردهم جدول قرار بگیرد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان از هفته یازدهم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از ساعت 15 عصر روز چهارشنبه دهم آبان ماه در کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که شاگردان هومن افاضلی بعد از بازی سخت و سنگین هفته قبل با شهرداری تبریز این هفته کاپیتان خود یعنی جهانگیر عسگری را هم در ترکیب اصلی دارند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران تا پایان هفته دهم تیم مس کرمان که همانند صبای قم سابقه حضور در لیگ برتر را نیز دارد، با چهار پیروزی، سه تساوی، سه باخت، 13 گل زده، 9 گل خورده و 15 امتیاز در مکان هفتم جای گرفته است.

این در شرایطی است که تیم فوتبال صبای قم از 10 بازی قبل خود تنها یک پیروزی در کارنامه دارد، 6 بار مقابل حریفان تن به تساوی داده، در چهار بازی مغلوب رقبای خود شده و در حال حاضر با هفت گل زده، 12 گل خورده و کسب تنها 9 امتیاز از 30 امتیاز رتبه چهاردهم جدول را در اختیار دارد و در میهمانی مس کرمان ششمین بازی خارج از خانه این فصل را انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 55216

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55216/صباي-قم-ميهمان-مس-كرمان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir