کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با یک پیروزی و ۳ شکست رقم خورد؛

پایان کار اسکیت بازان قمی در دور رفت لیگ اسکیت هاکی کشور

خبرگزاری مهر , 1 آبان 1396 ساعت 17:45

قم نیوز: مربی تیم اسکیت هاکی پرشین قم از پایان کار اسکیت بازان قمی در دور رفت لیگ اسکیت هاکی کشور با یک پیروزی و ۳ شکست خبر داد.


به گزارش قم نیوز مجید نوش آبادی اظهار داشت: دور رفت از مسابقات لیگ اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور به پایان رسید و تیم اسکیت هاکی پرشین قم در این مسابقات در حالی در ۳ بازی از ۴ بازی خود بازنده شد که رقیب سختی برای اغلب تیم‌های حاضر در مسابقات بود.

وی افزود: دور رفت لیگ اسکیت هاکی کشور به صورت متمرکز در تهران برگزار شد و تیم اسکیت هاکی پرشین قم طی ۳ روز ۴ مسابقه برگزار کرد که در این مسابقات در یک بازی، حریفی از تهران را شکست داد اما در ۳ بازی دیگر برابر تیم اول پایتخت و نیز نمایندگان همدان و قزوین نتیجه را واگذار کرد.

مربی تیم اسکیت هاکی پرشین قم گفت: اولین بازی تیم پرشین قم برابر تیم قدرتمند و مدعی اصلی قهرمانی یعنی آکادمی اسکیت انقلاب تهران برگزار شد که این مسابقه با برتری قاطع ۱۰ بر صفر تیم انقلاب تهران به پایان رسید اما در بازی دوم تیم پرشین قم برابر تیم خرمشاد تهران با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

نوش آبادی بیان داشت: در این بازی نزدیک برای تیم پرشین قم مجید نوش آبادی و مجتبی سبط نبی گلزنی کردند اما در بازی سوم، تیم پرشین قم در یک بازی حساس و نفس گیر در نهایت ۴ بر ۳ به تیم بایر همدان باخت و گل‌های پرشین را در این مسابقه مجتبی سبط نبی ۲ گل و امیر حسین قاسمیان به ثمر رساندند.

وی عنوان کرد: در چهارمین و آخرین بازی از دور رفت نیز تیم پرشین قم به مصاف تیم کامروایان قزوین رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ برابر این تیم تن به شکست داد که حمید رضا انیسی و امیر حسین قاسمیان در این مسابقه گل‌های تیم پرشین قم را وارد دروازه حریف کردند و گلی که تیم قم در ۲۰ ثانیه پایانی بازی دریافت کرد سبب شکست تلخ تیم قم شد.

مربی تیم اسکیت هاکی پرشین قم تصریح کرد: در دور برگشت توانایی شکست هر ۳ تیم خرمشاد تهران، بایر همدان و کامروایان قزوین را داریم و برای جبران شکست‌های نزدیک بازی‌های رفت به میدان قدم خواهیم گذاشت ضمن این که با تیمی کاملاً متفاوت و جوان  و با میانگین سنی زیر ۱۹ سال وارد مسابقات شده‌ایم و بازیکنان ما نیاز به کسب تجربه دارند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 55219

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55219/پایان-کار-اسکیت-بازان-قمی-دور-رفت-لیگ-هاکی-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir