شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 55372
منبع : خبرگزاری فارس

دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و استاندار قم با خانواده شهید نبی‌لو

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم به همراه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در منزل شهید مدافع حرم "مصطفی نبی‌لو" با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

امروز انجام شد
دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و استاندار قم با خانواده شهید نبی‌لو
استاندار قم به همراه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در منزل شهید مدافع حرم "مصطفی نبی‌لو" با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی استاندار قم در این دیدار که با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شد،  ضمن تسلیت به خانواده این شهید مدافع حرم، افزود: سید مصطفی نبی لو همانطور که خود تأکید کرده شهید مدافع حریم ولایت است و این مهم جز با دفاع از حرم و جان نثاری شهدا بدست نمی‌آید.

وی بر ادامه راه شهیدان و جان فشانی‌های آنها تأکید و اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا در راه انجام وظایف خود در مسیری قدم بگذاریم که راه شهیدان است.

استاندار قم ضرورت شناخت و معرفت رسالت شهدا از سوی آحاد جامعه را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: شهیدان راه سعادت را یافته‌اند و در آن مسیر پیش رفته‌اند و ما نیز باید با شناخت این راه برای انجام مسؤولیت‌های خود اهتمام ورزیم.

وی با تقدیر از روحیه بالای خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: نقش خانواده شهدا در بیان ویژگی‌های اخلاقی و انتقال خواسته‌های این عزیزان به نسل‌های مختلف جامعه بسیار حائز اهمیت است.

لازم به ذکر است شهید مصطفی نبی لو از مسؤولان کمیته امداد امام خمینی (ره) در تهران و از خادمان حرم حضرت معصومه(س) و ساکن در شهر پردیسان قم بود که در چهارمین اعزام به سوریه، روز شنبه 29 مهرماه در منطقه دیرالزور به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5fbs.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما