يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 55454
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم مطرح کرد

شناسایی 300 واحد مشمول فرار مالیاتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم از شناسایی بیش از 300 واحد در استان که فرار مالیاتی می‌کردند خبر داد و گفت: مبارزه با فرار مالیاتی سیاست استان قم است.
شناسایی 300 واحد مشمول فرار مالیاتی در قم
شناسایی 300 واحد مشمول فرار مالیاتی در قم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم مطرح کرد
شناسایی 300 واحد مشمول فرار مالیاتی در قم
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم از شناسایی بیش از 300 واحد در استان که فرار مالیاتی می‌کردند خبر داد و گفت: مبارزه با فرار مالیاتی سیاست استان قم است.

به گزارش قم نیوز سید صدرالدین موسوی ظهر امروز در جلسه کارگروه  GNAF استان قم که در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: براساس قانون ششم توسعه باید تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های دولتی صورت بگیرد و هیچ دستگاه دولتی نباید از دادن اطلاعات به دستگاه‌های دیگر خودداری کنند.

وی ادامه داد: حدود 70 هزار واحد تجاری در استان قم داریم و برای سامانه GNAF تنها نیاز به اطلاعات مکانی داریم، یکی از مشکلات در کشور فرار مالیاتی است و باید برای عدم اتکای دولت به درآمد نفت، به دنبال افزایش مالیات باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: بیش از 300 واحد در استان شناسایی شدند که فرار مالیاتی می‌کردند و وصول مالیات از این واحدها موجب افزایش درآمد مالیاتی استان می‌شود.

موسوی تعامل دستگاه‌های مختلف را برای تکمیل سامانه  GNAF در استان قم ضروری دانست و تصریح کرد: با تبادل اطلاعات اهداف سامانه GNAF  محقق خواهد شد، اگر مشکلی در زمینه سامانه GNAF در استان قم باشد، می‌توانیم مشکل را در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مطرح و طرحی را برای حل آن مشکل مصوب کرده و نتیجه را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کنیم.

سید ابراهیم صحفی عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به تعامل اتاق اصناف استان قم با شرکت پست در خصوص سامانه GNAF اظهار کرد: حدود 35 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد، اما در زمینه واحدهای صنفی بدون پروانه در قم مشکل داریم و برآورد کردیم که حدود هشت هزار واحد صنفی بدون پروانه در شهر قم فعال هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc00qp.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما