يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : 55457
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی استان قم:

استکبارستیزی مقدمه پیشرفت است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی استان قم گفت: پیشرفت‌های ما با روحیه استکبار ستیزی محقق شده است و هر قدر استکبارستیزی را بیشتر فراموش کنیم، جامعه ما بیشتر مشکل پیدا می‌کند.
استکبارستیزی مقدمه پیشرفت است
استکبارستیزی مقدمه پیشرفت است
به گزارش قم نیوز حسین بهداروند ظهر امروز در نشست خبری مسؤولان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان قم با اشاره به نگاه امام خمینی(ره) به مساله استکبارستیزی اظهار کرد: مساله استکبار ستیزی از نگاه امام راحل گرفته شده است و امام خمینی(ره) بر مبارزه با استکبار تاکید زیادی داشتند.

وی ادامه داد: آمریکا تا ما را از ارزش‌هایی که داریم پایین نیاورد، کوتاه نمی‌آید. در جریان‌های سیاسی در کشور مشاهده می‌کنیم که عده ای به دنبال عقب نشینی از ارزش‌های انقلابی هستند و این تفکر برخلاف دیدگاه امام خمینی(ره) است و باید در برابر این تفکر بایستیم.

دبیر قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه استکبارستیزی در قرآن آمده است، اما برخی به دنبال تحریف تفکر امام خمینی(ره) هستند گفت: دانشمندان هسته ای روحیه انقلابی داشتند که به پیشرفت در صنعت هسته ای رسیدیم.

بهداروند، استکبارستیزی را مقدمه پیشرفت دانست و تصریح کرد: پیشرفت های ما با روحیه استکبار ستیزی محقق شده است و هر قدر استکبارستیزی را بیشتر فراموش کنیم، جامعه ما بیشتر مشکل پیدا می‌کند.

وی از انتشار نشریه ای در مورد استکبارستیزی و اربعین یاد کرد و گفت: درس شهید فهمیده از کتاب‌های درسی حذف شده است و به این مساله در نشریه خودمان می‌پردازیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfejdt.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما