دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : 55499
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدير عامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداری قم خبر داد:

فراهم‌سازي شرايط پيش فروش قبر در بهشت معصومه

قم نيوز : قم نيوز: مدير عامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قم گفت: مجموعه بهشت معصومه علاوه بر اينكه هيچ مشكلي در زمينه پذيرش متوفيان استان ندارد بلكه شرايطي مهيا شده تا در صورت نياز مراجعه‌كنندگان نسبت به پيش‌فروش قبر در كنار عزيزان از دست داده اقدام كند كه اكنون اين امر در واحد پذيرش سازمان در حال انجام است.
فراهم‌سازي شرايط پيش فروش قبر در بهشت معصومه
فراهم‌سازي شرايط پيش فروش قبر در بهشت معصومه
به گزارش قم نيوز عبدالحميد وکيلي قاهاني با اشاره به فعاليت‌هاي سازمان آرامستان‌ها از سال 54 در زمينه انتظام، تدفين و انتظام امور آرامستان‌ها اظهار كرد: سازمان با خريد 150 هكتار از زمين‌هاي متعلق به بنياد مسكن و شهرسازي وسعت سازمان را به 250 هكتار افزايش داد.
وي خاطرنشان كرد: بر اساس بررسي‌هاي كارشناسان نظر به رشد جمعيت و ميزان مرگ و مير در استان، آرامستان بهشت معصومه تا 100 سال آينده با همين وسعت ظرفيت دفن خواهد داشت.
مدير عامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قم با بيان اينكه مجموعه مديريت بهشت معصومه دغدغه همشهريان در زمينه محل دفن عزيزانشان را در نظر گرفته است گفت: علاوه بر اينكه سازمان هيچ مشكلي در زمينه پذيرش متوفيان استان ندارد بلكه شرايطي مهيا شده تا در صورت نياز مراجعه‌كنندگان نسبت به پيش‌فروش قبر در كنار عزيزان از دست داده اقدام كند كه اكنون اين امر در واحد پذيرش سازمان در حال انجام است.
وي يادآور شد:‌ هزينه پرداختي مربوط به تعرفه سال جاري بوده و در زمان استفاده هيچگونه هزينه ديگر بابت قبر از آنها اخذ نمي‌شود.
وكيلي عنوان كرد: این سازمان به جهت رفاه حال همشهريان در تردد به آرامستان با احداث و ساخت آرامستان دارالسلام در نزديكي مسجد جمكران ترتيبي انديشيده است تا همشهريان ساكن در مناطق چهار، پنج و هشت در كمترين زمان ممكن در كنار مزار عزيزانشان باشند.
وي تصريح كرد: تمام خدمات قابل ارائه در سازمان بهشت معصومه در آرامستان دارالسلام نيز قابل ارائه بوده و همشهريان هيچ‌گونه نگراني و دغدغه‌اي نسبت به تفاوت خدمات در اين دو آرامستان نخواهند داشت.
انتهاي پيام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb9abs.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما