دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 55510
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله علوی گرگانی:

مردم از تولید غذای ناسالم در رنج هستند

طب اسلامی مورد تأیید ائمه اطهار است
قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: متأسفانه در شرایط بسیار بدی از لحاظ تولید مواد غذایی سالم قرارداریم و بهتراست گفته شود در کشورغذای سالم کمتر پیدا می‌شود.
مردم از تولید غذای ناسالم در رنج هستند / طب اسلامی مورد تأیید ائمه اطهار است
مردم از تولید غذای ناسالم در رنج هستند / طب اسلامی مورد تأیید ائمه اطهار است
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد علوی گرگانی فعالان طب اسلامی با بیان اینکه اگر جامعه به سمت مبانی اهل بیت(ع) روی بیاورد بسیاری از مشکلات روحی و جسمی ازبین خواهد رفت، گفت: ائمه اطهار(ع) مباحثی در مورد طب اسلامی دارند و لازم است این مباحث مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: طب اسلامی در گذشته جایگاه خاصی در جامعه داشت، ولی به مرور زمان این طب جای خود را به طب شیمیایی داد و این طب عوارضی را برجای گذاشته است.

این مرجع تقلید با تاکید براینکه طبابت ریشه اسلامی دارد و در قرآن مطرح شده است، افزود: روشی که امامان(ع) برای درمان دارند بهترین روش برای درمان درد است و اگربتوانیم زندگی خود را با مبانی اهل بیت(ع) آمیخته کنیم، روحا و جسما طاهر خواهیم شد.

آیت الله علوی گرگانی تغذیه مناسب را یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری دانست و گفت: تغذیه نامناسب منبع بیماری‌ها است، اگر به این منبع مهم توجه شود، دیگر نیاز به داروهای شیمیایی نیست.

وی تاکید کرد: متأسفانه در شرایط بسیار بدی از لحاظ تولید مواد غذایی سالم قرار داریم و بهتراست گفته شود غذای سالم کمتر پیدا می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxtdt.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما