سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 55540
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

برگزاري دوره مربيگري كونگ‌فو در قم / معرفي باشگاه‌هاي سازنده كونگ‌فو

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از برگزاري دوره مربيگري اين رشته ورزشي با حضور مدرس فدراسيون در قم خبر داد.
برگزاري دوره مربيگري كونگ‌فو در قم / معرفي باشگاه‌هاي سازنده كونگ‌فو

به گزارش قم نیوز حسن عباسی در قم، اظهار کرد: موضوع برگزاری دوره مربیگری این رشته به اطلاع تمامی اعضای خانواده بزرگ هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم رسیده و با حضور مدرس فدراسیون در سطح درجه سه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه آقایان و بانوان مربی این رشته می‌توانند در دوره مربیگری درجه سه کونگ‌فو شرکت کنند، اضافه کرد: تمامی علاقمندان به شرکت در این دوره باید برای ثبت‌نام به دفتر هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم واقع در مجموعه ورزشی تختی مراجعه کنند.
رئیس هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با اشاره به مدارک مورد نیاز این دوره، بیان کرد: تصویر شناسنامه، عکس پرسنلی، بیمه ورزشی سال 1396 به نام فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، تصویر برابر اصل مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و تصویر مسابقه با اصل دان یک این رشته برای آقایان و قهوه‌ای برای بانوان باید به هنگام ثبت‌نام در دفتر هیأت‌‌ ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین مربیانی که تمایل به حضور در این دوره آموزشی دارند باید گواهی سلامت از پزشک معتبر، تصویر برابر اصل کارت پایان خدمت و یا گواهی معافیت موقت برای آقایان، کارت ملی، اصل مدرک سوء پیشینه، اصل مدرک عدم اعتیاد و تصویر برابر اصل حکم قهرمانی خود از مسابقات کشوری را به همراه داشته باشند.
عباسی با بیان اینکه مدرک تحصیلی سیکل برای افراد زیر دیپلم نیز مورد قبول است، عنوان کرد: دفتر هیأت‌‌ روزهای زوج از ساعت 17 تا 19 آماده پذیرایی از خانواده بزرگ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم است و از هر نظر، پیشنهاد و انتقاد سازنده نیز برای کمک به توسعه این رشته استقبال می‌کنیم.
وی سپس به برنامه‌ریزی هیأت‌‌ برای معرفی ظرفیت‌های این رشته خبر داد و افزود: هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به منظور معرفی باشگاه‌ها و مربیان فعال کونگ‌فو قم به طور مستمر تبلیغات باشگاه‌های فعال را به شکل رایگان در کانال اختصاصی این هیأت‌‌ انجام می‌دهد و باشگاه‌ برای این منظور اطلاعات خود را ارسال کنند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdciuwaw.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما