چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 55620
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور در تظاهرات ۱۳ آبان

قم نيوز : قم نیوز: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه ای از مردم متدین و همیشه در صحنه قم برای حضور در تظاهرات ۱۳ آبان دعوت کرد.
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور در تظاهرات ۱۳ آبان
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور در تظاهرات ۱۳ آبان
به گزارش قم نیوز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه ای ضمن دعوت از حضور مردم در تظاهرات 13 آبان آورده است:استکبارستیزی وظیفه دینی همگان و یکی از بارزترین ویژگی ‌ها و آرمان غیرقابل تغییر انقلاب اسلامی و محکمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این اطلاعیه می افزاید:عمل به این تکلیف الهی و انقلابی با ایستادگی و مقاومت در برابر خوی استکباری نظام سلطه و نفی هرگونه زورگویی، زیاده ‌خواهی و افزون ‌طلبی، بالندگی بیش از پیش نظام کارآمد دینی و عزت و شرف روزافزون محور مقاومت و سعادت مردم شریف و متدین ایران را در پی داشته و خواهد داشت.

این اطلاعیه ادامه یافته است: از این منظر برگزاری هرچه باشکوه تر تظاهرات ضداستکباری یوم الله سیزدهم آبان ‌ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» خاصه با تشدید کینه ‌توزی ‌های سردمداران پلید مصداق عینی استکبار و طاغوت اعظم، آمریکای جنایتکار علیه ملت انقلابی، منابع ملی و توانمندی ‌های مایه مباهات ایران اسلامی در هفته ‌های اخیر از اهمیت خاصی برخوردار می ‌باشد.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه شده است: با حضور منسجم، وحدت ‌آفرین و یکپارچه آحاد مردم در صحنه پاسخ کوبنده ‌ای به این یاوه سرایی ‌ها داده خواهد شد لذا با استعانت از خداوند قادر متعال و با هدف خلق حماسه ‌ای دیگر با تجلی غیرت انقلابی و طنین رسای شعار کوبنده و ضد استکباری مرگ بر آمریکا، از تمامی قشرهای مردم فهیم و زمان‌شناس قم به شرکت پرشور در تظاهرات 13 آبان که ساعت 9:30 صبح روز شنبه سیزدهم آبان‌ماه همزمان با سراسر میهن اسلامی ایران در قم برگزار خواهد شد دعوت به ‌عمل می ‌آید.

همچنین می افزاید: میعاد مردم متدیّن و ولایتمدار قم همیشه سرافراز، ساعت 9:30 روز شنبه 13 آبان میدان روح‌ الله، ادای احترام به روح ملکوتی امام راحل عظیم الشان و سپس آغاز تظاهرات به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و برگزاری مراسم با سخنرانی سردار سرافراز سپاه اسلام، سرتیپ پاسدار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان و مستکبرین.

لازم به ذکر است، روز دانش ‌آموز همزمان با 13 آبان هر سال می باشد که در واقع به صبح روز 13 ابان سال 1357 بازمی گردد که جمعی از دانش ‌آموزان تهرانی به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند که 56 تن از آنها کشته و صدها تن زخمی شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchv-nm.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما