پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 55636
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت‌‌ بدن‌سازي و پرورش‌اندام استان قم خبر داد

اعزام ورزشكاران قم به پرس‌سينه قهرماني باشگاه‌هاي كشور

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیأت‌‌ بدن‌سازي و پرورش‌اندام استان قم از اعزام ورزشكاران چهار رده سني قم به پيكارهاي پرس سينه قهرماني باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
اعزام ورزشكاران قم به پرس‌سينه قهرماني باشگاه‌هاي كشور
به گزارش قم نیوز محمد جعفری در قم، اظهار کرد: زمان مناسبی تا برگزاری مسابقات پرس سینه بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور باقی مانده و تیم‌های اعزامی قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان فرصت مطلوبی برای کسب آمادگی دارند.
وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها از 29 آذر تا سوم دی‌ماه سال جاری به میزبانی هیأت‌‌ آذربایجان غربی، ابراز کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر مطابق با قوانین فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام ایران و همچنین کمیته پاورلیفتینگ و پرس سینه به روی صحنه می‌روند.
سرپرست هیأت‌‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم افزود: این رقابت‌ها در سطح باشگاه‌های کشور به انجام می‌رسد و هر استان با هر تعداد تیم‌ دارای معرفی‌نامه از هیأت‌‌ خود امکان حضور در مسابقات را دارد، اما در صورت عدم وجود باشگاه‌ برای اعزام به این مسابقات، تیم‌ها می‌توانند با نام اداره کل یا هیأت‌‌ هر استان در مسابقات شرکت کنند.
وی یاد آور شد: در شرایطی که محدودیت‌های سنی هر رده این مسابقات اعلام شده، کنگره فنی مسابقات روز 29 آذر ماه برگزار می‌شود و تمام مربیان و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده باشگاهی از سراسر کشور باید به همراه اسامی ورزشکاران خود در این کنگره حضور یابند.
جعفری خاطرنشان کرد: رقابت‌های رده سنی نوجوانان  پرس سینه بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور ویژه متولدین سال‌های 1378 تا 1382 به انجام می‌رسد، ضمن اینکه در رده سنی جوانان تنها متولدین سال‌های 1373 تا 1377 به میدان می‌روند و مسابقات رده سنی پیشکسوتان در چهار گروه سنی انجام می‌شود.
وی عنوان کرد: در مستر یک رده سنی پیشکسوتان متولدین سال‌های 1347 تا 1356، در مستر دو متولدین سال‌های 1337 تا 1346، در مستر سه ورزشکاران متولد سال‌های 1327 تا 1336 و در مستر چهار ورزشکاران بالای 70 سال برای کسب عناوین برتر به میدان خواهند رفت.
سرپرست هیأت‌‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم اضافه کرد: مسابقات پرس سینه بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور در اوزان منهای 52، 56، 60، 5/67، 75، 5/82، 90، 100، 110، 125، 140 و به اضافه 140 کیلوگرم برگزار می‌شود و تنها در رده سنی بالای 70 سال، ورزشکاران به صورت وزن آزاد شرکت می‌کنند و وزن منهای 53 کیلوگرم ویژه نوجوانان و جوانان ورزشکار حاضر در این دوره از رقابت‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcepp8n.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما