شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 55730
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت هشت تيم

مخابرات قم قهرمان فوتسال كاركنان دولت شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال مخابرات قم عنوان نخست و مقام قهرماني رقابت‌هاي فوتسال المپياد ورزشي كاركنان دولت را به خود اختصاص داد.
مخابرات قم قهرمان فوتسال كاركنان دولت شد
مخابرات قم قهرمان فوتسال كاركنان دولت شد
به گزارش قم نیوز با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و از هفته پایانی مهر ماه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش مسابقات سال 1396 المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم آغاز شد و فوتسال یکی از رشته‌های جذاب این دوره بود.

این در حالی است که رقابت‌های ورزشی کارکنان دولت استان قم در هر دو بخش مردان و بانوان و در چندین رشته ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، دارت و تنیس روی‌میز برنامه‌ریزی شد و در فوتسال تعداد هشت تیم با یکدیگر رقابت کردند و دیدارهای مرحله مقدماتی طبق برنامه‌ریزی مسوولان برگزاری این بازی‌ها در دو گروه به شکل دوره‌ای به انجام رسید تا تیم‌های برتر هر گروه معرفی شوند.

در هر یک از گروه‌های مرحله مقدماتی چهار تیم حضور داشتند و بر این اساس تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی، شرکت مخابرات، ورزش و جوانان، دادگستری، راه‌آهن، شرکت توزیع نیروی برق، بنیاد مسکن و مدیریت درمان تامین اجتماعی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در این رقابت‌ها که کار اجرایی آن بر عهده هیات ورزش‌های همگانی استان قم بود، تیم‌های شرکت مخابرات، دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت درمان تامین اجتماعی و راه‌آهن قم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند و در نهایت تیم‌های مخابرات و علوم‌پزشکی به فینال رسیدند.

در دیدار نهایی این بازی‌ها فوتسالیست‌های تیم مخابرات از سد حریف خود عبور کرده و جشن قهرمانی گرفتند، ضمن اینکه تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و تیم فوتسال کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی با کسب مقام سوم به کار خود پایان داد.

در فینال این مسابقات تیم مخابرات با نتیجه پنج بر سه تیم دانشگاه علوم پزشکی را شکست داد و بر سکوی قهرمانی جای گرفت، ضمن اینکه بازی رده بندی این دوره از رقابت‌ها 11 گل داشت و در نهایت تیم تامین اجتماعی با نتیجه 6 بر 5 راه‌آهن را برد و سوم شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyaei.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما