يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 55757
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان قم برگزار شد.
کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان قم برگزار شد
کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز محمدرضا حسنی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم در این جلسه گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، خدمات فوریت های پزشکی داخل حرم مطهر با هلال احمر بوده و بیرون از آن نیز با اورژانس 115 قم خواهد بود.

وی بیان کرد: تمامی برنامه ریزی ها در این زمینه انجام شده و در تلاش هستیم تا با استقرار خودروهای آمبولانس و همچنین با همکاری هلال احمر در راستای خدمات رسانی به مردم گام برداریم.

باقری سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: در این ایام مراقبین بهداشتی و کارشناسان مرکز بهداشت استان قم فعالیت خود را تشدید کرده اند و در راستای خدمات رسانی به زائران تلاش می کنند.

وی بیان داشت: با توجه به استقرار زائران حسینی در مصلی قدس، کارشناسان بهداشتی در این مرکز نیز حضور دارند و شبانه روز وضعیت بهداشتی را بررسی می کنند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان داشت: بازرسی از اماکن اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران و همچنین مراکز بین راهی نیز تیم هایی مستقر شده تا نهایت دقت را در خدمات رسانی داشته باشند.

دکتر پرهام سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: در این ایام تمامی مراکز درمانی استان آماده باش هستند تا بتوانند به بهترین نحو مطلوب در خدمت مردم باشند.

وی بیان داشت: برنامه ریزی های لازم انجام شده که در صورت اضطرار نیز خدمات رسانی ها به صورت مطلوب و به دور از هر گونه مشکلی انجام شود.

دکتر میلانی معاون غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: خدمات دارویی و آزمایشگاهی این معاونت در ایام اربعین فعال بوده و با تمام توان خدمات رسانی خواهند کرد.

وی افزود: داروی مورد نیاز داروخانه ها و مراکز درمانی نیز تامین شده و داروخانه های شبانه روزی نیز در این ایام آماده خدمات رسانی هستند.

محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم نیز در این جلسه گفت: مجموعه های بهداشت و درمان قم در آمادگی کامل به سر می برند که از خدمات و تلاش های آنها تشکر می کنم.

وی گفت: یکی از موضوعات، ایستگاه های صلواتی است که باید نظارت های بهداشتی و همچنین کنترل برای عدم ترافیک آنها انجام شود تا در صورت نیاز و تردد ماشین های امدادی، بدون ترافیک عبور کنند.

اروجی تاکید کرد: کارگروه بهداشت و درمان یکی از فعال ترین کارگروه های استان است که در ایام اربعین نیز امیدواریم با تمام توان در خدمات رسانی به زائران تلاش داشته باشد.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم از راه اندازی بیمارستان سیار ویژه زائران اربعین حسینی در قم با همکاری و مشارکت معاونت بهداری سپاه علی ابن ابی طالب(ع) در قم خبر داد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های کمیته در خدمات رسانی در حال خدمت هستند، گفت: باید مراقب بود تا فعالیت ها به صورت موازی کاری انجام نشده و در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم گام برداشته شود.

در این جلسه همچنین نمایندگانی از هلال احمر، آتش نشانی، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و... گزارشی از اقدامات خود در ایام اربعین ارائه کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyyaw.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما