يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 55768
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
نائب رئیس جامعه مدرسین:

نسل جوان امید اسلام وکشور است

از بودجه کشور برای نجات جوانان هزینه شود
قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: نسل جوان امید اسلام وکشورمی باشد، اما متأسفانه جوانانی هستند که گرفتار آسیب های روحی، عقیدتی و فکری شده اند به همین دلیل لازم است که بخشی سرمایه جمعیت حلال احمر برای آموزش ونجات جوانان ازعقائد باطل هزینه شوند.
نسل جوان امید اسلام وکشور است/از بودجه کشور برای نجات جوانان هزینه شود
نسل جوان امید اسلام وکشور است/از بودجه کشور برای نجات جوانان هزینه شود
به گزارش قم نیوز آیت الله حسینی بوشهری صبح امروز در دیدار مدیر کل جوانان جمعیت هلال احمر استان قم که درسالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزارشد، با تاکید براینکه براساس مبانی دینی، انسان موجودی فردی و اجتماعی است، ولی بعُد اجتماعی بودن آن در ارتباط با سایر همنوعان کارکرد بیشتری دارد، گفت: به همین دلیل  لازم است انسان خود را با اجتماع تطبیق دهد تا بتواند با همکاری هم نوعان برمشکلات پیروز شوند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید براینکه در دنیا، نهادهایی براساس کارکردهای اجتماعی راه اندازی شده و ازجمله آن، جمعیت هلال احمراست که دارای قابلیت بین المللی  می باشد، افزود: این نهاد برخلاف سایر نهادها، مانند کمیته امداد دارای ویژگی های خاصی است که از جمله آن رسیدگی به آحاد جامعه، بین المللی بودن و حضور جوانان دراین جمعیت و سازمان است.

 امام جمعه قم با بیان اینکه در طول تاریخ جوانان نقش بسیار مهمی در امداد و کمک به دین و اسلام داشته اند و حتی در غزوات متعدد در کنار پیامبر اسلام(ص)بودند، اظهارداشت: در شرایطی قرار داریم که جامعه و جوان کشور، گرفتار بعضی مسائل مانند فضای مجازی و حتی دامهای خطرناک و شیطانی شده اند و همین مسئله کار را بسیار سخت تر ازگذشته کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جوانانی که در سازمان هلال احمر قراردارند، نقش مهمی درهدایت سایرجوانانی دارند که گرفتار دامهای خطرناک فکری و فضای مجازی شده اند افزود: چون جوان حرف و سخن هم نوع خود را بهتر می فهمد، درک می کند و از نظرعاطفی  بهترمی تواند با او ارتباط برقرار کند و آن جوان گرفتار شده دردام را نجات دهد.

نائب رئیس جامعه مدرسین با تاکید براین که در شرایطی قرار داریم که دشمن روح و تفکرجوانان را هدف قرارداده و نجات روح می تواند خیلی از مشکلات جامعه را از بین ببرد، اظهارداشت: نسل جوان امید اسلام و کشورمی باشند، ولی متأسفانه جوانانی هستند که گرفتار آسیب های روحی، عقیدتی و فکری شده اند به همین دلیل لازم است،‌ بخشی  از سرمایه جمعیت هلال احمر برای آموزش و نجات جوانان ازعقائد باطل هزینه شود.

عضو خبرگان رهبری برمسلح شدن جوانان در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بر آموزه های دینی و عقیدتی برای درمان مشکلات فکری سایر جوانان درجامعه  تاکید کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaa0nm.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما