سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 5580
فرمانده سپاه‌ علی‌ بن ‌ابیطالب (ع) بیان کرد:

سپاه بازوی توانمند نظام اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: مهدی مهدوی‌نژاد گفت: امروز وظیفه مهم مسوولان خدمت به ملت بزرگ ایران و عمق‌بخشی نظام اسلامی است، که سپاه هم بازوی توانمند این نظام است.
سپاه بازوی توانمند نظام اسلامی
به گزارش قم نیوز، مهدی مهدوی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن (ع) اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که در همین ایامی که پشت سر گذاشتیم و در آستانه سال نو، مردم ایران در دو حرکت تعیین‌کننده و بی‌نظیر، راهپیمایی و انتخابات حماسه آفریدند و ثابت کردند در ادامه دادن راه شهدا مصمم هستند.

وی ادامه داد: امروز باید خدا را شکر کرد که ملت ایران در مسیری که در راستای اهداف شهیدان و امام شهدا است، در حال پیشروی بوده و ایران اسلامی با صلابت به سمت قله‌های ترسیم شده پیش می‌رود.

فرمانده سپاه‌ علی‌ بن ‌ابیطالب (ع) افزود: امروز سالگرد نخستین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشورمان است و بی‌تردید امروز می‌توانیم در پیشگاه شهدا سرفراز باشیم که نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشورمان بسیار پرشور برگزار شد.

وی ابراز داشت: ملت ایران امروز در همه عرصه‌ها جایگاه رفیعی در جهان دارد و نمونه بارز آن نیز همین برگزاری انتخابات است که به اقتدار این ملت بزرگ افزوده است.

مهدوی‌نژاد اذعان داشت: انتخابات باشکوه ۱۲ اسفند جایگاه ملت ایران در جهان را ارتقا داده و به بدخواهان فهماند که این انقلاب در مسیر خود با سرعت پیش می‌رود.

وی افزود: ملت ایران در مسیر انجام وظیفه خود در صیانت از نظام و خون شهدا، وظیفه خود را به خوبی انجام داد و از مسیر خود منحرف نشد.

فرمانده سپاه‌ علی‌ بن ‌ابیطالب (ع) خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز با اشاره انگشت رهبر معظم انقلاب، موانع را از سر راه بر ‌داشته و رشد فوق‌العاده‌ای در تمام عرصه‌ها داشته است.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه مهم مسوولان خدمت به ملت بزرگ ایران و عمق‌بخشی نظام اسلامی است که پیروزی در این عرصه جز با اتکا به خدا و پیروی از فرامین رهبر انقلاب ممکن نخواهد بود.

مهدوی‌نژاد اظهار داشت: همان طور که این نظام پویا و مقتدر در راه حرکت در مسیری که شهدا ترسیم کرده‌اند، مصمم است، سپاه هم که بازوی توانمند این نظام است، باید آنگونه قدم بردارد که در شأن این نظام باشد.

وی ابراز کرد: انگشت‌های اشاره رهبر معظم انقلاب به ما نشان می‌دهد که سپاه به عنوان یک نهاد زنده و پویا باید به سمتی حرکت کند که مسیر اصیل انقلاب اسلامی است و در این مسیر باید پرچم‌دار باشد.

فرمانده سپاه‌ علی‌ بن ‌ابیطالب (ع) اضافه کرد: سپاه به صورت مداوم باید در تمام عرصه‌ها بدرخشد و در راه پویایی باشد، تا بتواند انتظارات رهبر انقلاب و مردم عزیز را پاسخ دهد.

وی گفت: سپاهی که مورد مطالبه مقام معظم رهبری است، یک سپاه هر روز نوشونده، منعطف، پویا و درخشنده در تمام عرصه‌های مورد نیاز کشور است.

مهدوی‌نژاد متذکر شد: یکی از عواملی که سبب شده سپاه امروز نور امید مستضعفان باشد، مجموعه پر افتخار بسیج است که بدنه مردمی سپاه را تشکیل می‌دهد و موجب درخشش این مجموعه در عرصه‌های مختلف است.

وی در پایان با اشاره به معارفه فرمانده جدید ناحیه بسیج امام حسن (ع) خاطرنشان کرد: در این مسیر و در راستای این پویایی، برخی از عزیزانی که تمام عمر به این مجموعه خدمت کرده و عشق سپاه با گوشت و پوستشان ادغام شده، باید این مجموعه را ترک کنند و مسوولیت‌ها را به جوان‌ترها بسپارند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.oeifuqeiysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما