چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 55853
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

كونگ‌فوكار قم آماده حضور در مسابقات آسيايي 2017

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از انتخاب يك نماينده قم براي حضور در اردوي تيم اعزامي به مسابقات قهرماني آسيا خبر داد.
كونگ‌فوكار قم آماده حضور در مسابقات آسيايي 2017
به گزارش قم نیوز حسن عباسی در قم، اظهار کرد: مسابقات کونگ‌فو قهرمانی آسیا از پانزدهم تا بیستم آذر ماه امسال به مدت پنج روز به میزبانی ایران در مشهد مقدس به انجام می‌رسد و فدراسیون تمام توان خود را برای برگزاری مطلوب این مسابقات و پذیرای شایسته از میهمانان خارجی به کار گرفته است.
وی که از سوی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی به عنوان عضو ستاد اجرایی و دبیر کمیته فنی در مسابقات قهرمانی آسیا منصوب شده، اضافه کرد: به همین منظور از مرتضی حیدری، کونگ‌فوکار شایسته قم برای حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی 2017 دعوت شده است.
رئیس هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: دعوت از کونگ‌فوکار قم برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی کونگ‌فو در حالی صورت گرفته که فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی برای برگزاری پیکارهای گزینشی تیم ملی بزرگسالان به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا برنامه‌ریزی کرده است.
وی اضافه کرد: این در حالی است که پیکارهای 2017 کونگ‌فو قهرمانی مردان آسیا به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود و به همین منظور کونگ‌فوکاران مدعی عضویت در تیم ملی باید روز 25 آبان ماه در انتخابی تیم ملی به میدان رفته و قابلیت‌های خود را به کادر فنی نشان دهند.
عباسی خاطرنشان کرد: این اردوی انتخابی در مجموعه ورزشی‌ آزادی تهران به انجام می‌رسد و هر یک از نفرات دعوت شده چنانچه به موقع خود را به کادر فنی تیم ملی در اردو معرفی نکنند از این انتخابی حذف خواهند شد، در حالی که کارت بیمه ورزشی سال 1396، معرفی‌نامه هیات، تجهیزات، عکس و گواهی سلامت کونگ‌فوکاران نیز باید هنگام حضور در اردو ارائه شود.
وی در پایان اظهار کرد: مرتضی حیدری تنها کونگ‌فوکار قمی دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی امسال است، در حالی که این چهره مستعد و آینده‌دار از نخبه‌های کونگ‌فو قم به شمار می‌رود و به روش نیمه آزاد با حریفان خود در این انتخابی مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcfmcdt.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما