کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخش دانشجویی جشنواره معارف فراخوان شد

خبرگزاری فارس , 24 اسفند 1390 ساعت 10:31

قم نیوز: مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه معارف اسلامی از اعلام فراخوان بخش دانشجویی جشنواره معارف خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علیرضا کمالی با اشاره به برگزاری جشنواره معارف اظهار کرد: این جشنواره شامل بخش ویژه استادان معارف اسلامی دانشگاه‌های کشور و بخش ویژه دانشجویی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان رشته مدرسی معارف اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد، شهید بهشتی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، دانشگاه باقرالعلوم و پیام نور و... به پذیرش دانشجو در این رشته می‌پردازند.

مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه معارف اسلامی خاطرنشان کرد: جشنواره این امر را پیگیری می‌کند تا دانشجویان مدرسی معارف اسلامی و استادان گروه‌های معارف اسلامی در زمینه فعالیت‌های علمی تشویق و ترغیب کند تا در دوره‌های دیگر آثار خود را با کیفیت بیشتر ارائه دهند.

وی با اشاره به آثار قابل ارائه در جشنواره گفت: کتاب‌های درسی ویژه دروس معارف اسلامی در صورت تطابق با معیارهای کتاب‌های درسی و کتاب‌های غیردرسی اعم از تألیف، ترجمه، شرح، تعلیق و تصحیح یکی از بخش‌های این جشنواره است.

کمالی پایان‌نامه‌ها و سخنرانی‌های ارائه شده در همایش‌ها و نشست‌های معتبر علمی را از دیگر آثاری ذکر کرد که قابلیت ارائه در جشنواره را دارند.

وی یادآور شد: افراد علاقه‌مند می‌توانند مقالات منتشر شده در نشریات علمی معتبر علمی پژوهشی، علمی ترویجی و علمی تخصصی و مقالات ارائه شده در همایش‌های علمی ملی و بین‌المللی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه معارف اسلامی تاکید کرد: افراد باید نسخه‌ای از کتاب، نشریه و لوح فشرده ارائه مقاله یا ایراد سخنرانی به همراه معرفی‌نامه مدیر گروه معارف اسلامی را به دانشگاه محل تحصیل خود را ارائه کنند.

وی عنوان داشت: افراد متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن‌های ۲۹۰۴۴۸۱ـ۰۲۵۱ و ۲۹۰۸۲۲۳ـ۰۲۵۱ داخلی ۱۱۸ تماس حاصل کنند.

افراد علاقه‌مند تا اول آبان سال ۹۱ فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره معارف واقع در قم، بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه معارف اسلامی، مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی ارسال کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 5590

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5590/بخش-دانشجویی-جشنواره-معارف-فراخوان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir