کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جمکران؛

اجتماع عظیم جاماندگان اربعین برگزار شد

تشییع دو شهید مدافع حرم در جمکران

خبرگزاری رسانيوز , 20 آبان 1396 ساعت 18:30

قم نیوز: اجتماع عظیم جاماندگان اربعین حسینی با حضور صدها هزار عاشق و دلداده در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.


به گزارش قم نیوز مراسم اجتماع عظیم جاماندگان اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران با حضور پر شور ملت حسینی از سراسر کشور برگزار شد.

مردم و دسته های عزادار حسینی شهر مقدس قم از صبح روز اربعین در قالب دسته های عزاداری و با پای پیاده مسیر حدود 10 کیلومتر بلوار پیامبر اعظم که از حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شده و به مسجد مقدس جمکران ختم می شود، طی کردند.

همچنین زائران شهر مقدس قم برای حضور در این اجتماع بزرگ، از سراسر کشور از مسیر بلوار پیامبر اعظم و با پای پیاده در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا کردند.

زیارت اربعین با نوای حجت الاسلام یاسین حسین آبادی ساعت 15:30 با حضور چندین هزار نفری عاشقان حسینی و جاماندگان اربعین در این مسجد مقدس قرائت شد.

در ادامه پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم با ندای لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا زینب(س) بر روی دستان مردم مجاهد و انقلابی حاضر در مسجد مقدس جمکران تشییع شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در جمع هزاران نفری منتظران حضرت حجت(عج) در مسجد مقدس جمکران سخنران کرد و به تبیین اهمیت و فضیلت زیارت اربعین پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با بیان این که ما از ریزش ها هراسی نداریم، چرا که با این ریزش ها، رویش ها اتفاق می افتد، گفت: شرط باقی ماندن در انقلاب حسینی، اهل بذل بودن است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 55956

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55956/اجتماع-عظیم-جاماندگان-اربعین-برگزار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir