دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 55985
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

معلم آمریکایی حجاب دختر نوجوان مسلمان را از سرش کشید

قم نيوز : قم نيوز: کشیده شدن حجاب دختر نوجوان از سرش در ایالت تنسی آمریکا و انتشار فیلم این حرکت موهن، خشم کاربران رسانه‌های اجتماعی را برانگیخته به طوری که مقامات مدرسه مجبور به عذرخواهی شدند.
معلم آمریکایی حجاب دختر نوجوان مسلمان را از سرش کشید
معلم آمریکایی حجاب دختر نوجوان مسلمان را از سرش کشید
به گزارش قم نيوز  یک معلم آمریکایی در شهر نشویل، مرکز ایالت تنسی، پس از انتشار ویدئویی که نشان می‌دهد روسری نوجوان دانش آموز مسلمان را از سرش کشیده، از کار معلق شد.

یک ویدئو که هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، نشان می‌دهد این معلم سر کلاس درس، روسری دختر دانش آموز را از سرش می‌کشد.

این ویدئو در یک کلاس درس در مدرسه بین المللی آکادمی نیو ویژن در نشویل گرفته شده، ویدئوی دیگری نیز در ادامه منتشر شد.

کوثر عبدالله سرپرست و مدیر تنوع، برابری و همزیستی که آموزش‌های مدارا و همدلی میان ادیانی و میان فرهنگی در مدارس محلی برای دانش آموزان برگزار می‌کند در این باره به خبرنگاران گفت: من به عنوان یک زن، و مادر سه دختر به شدت اقدام این معلم و کشیدن روسری دختر مسلمان از سرش را محکوم می‌کنم و به شدت به معلمان و دبیران توصیه می‌کنم در دوره‌های خاصی که به این منظور برگزار می‌شود شرکت کنند تا به درک درستی درباره اهمیت حجاب برای دختران مسلمان ما دست یابند.

وی در ادامه افزود: حجاب نماد هویت ماست. هویت دینی و هویت شخصی ما می‌باشد و بایستی پذیرفته شده و تشخیص داده شود. من برهم کنش و تنش‌ها میان دانش آموزان را درک می‌کنم، اما به عنوان یک افراد بالغ ما وظیفه داریم الگویی برای دیگر دانش آموزان باشیم.

مادر و دختر این دانش آموز که ویدئو را تماشا کرده بودند، در مصاحبه با خبرنگاران با محکوم کردن کار این معلم آمریکایی اعلام کرد چنین حوادثی دیگر نباید رخ دهد.

در پی خشم عمومی از انتشار این ویدئو در رسانه‌های اجتماعی، مسئولین مدرسه مجبور شدند طی عذرخواهی رسمی، اقدام این معلم را محکوم کرده و وی را به صورت موقت از کار معلق کنند.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcbs9bs.rhbswpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما