کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه استان قم مطرح کرد:

تحلیل دستگاه اطلاعاتی آمریکا از پیاده روی اربعین

خبرگزاری حوزه نیوز , 22 آبان 1396 ساعت 19:01

قم نیوز: سیا، سازمان اطلاعاتی آمریکا سال گذشته تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی یک دانشگاه را به پیاده روی اربعین فرستاد، آن‌ها گفتند که اگر آمریکا فکری به حال راهپیمایی اربعین نکند، اجل این کشور در این راهپیمایی شکل می گیرد.


به گزارش قم نیوز سردار غلامرضا احمدی در دیدار اعضای ستاد یادواره شهید زین الدین با مادر شهیدان زین الدین، با اشاره به گسترش مرزهای دفاعی ایران، اظهار کرد: مرزهای دفاعی کشورمان به برکت خون شهدا از مرزهای ایران فراتر رفته و به سواحل دریای مدیترانه در دو هزار کیلومتری کشورمان رسیده است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز انقلاب جهانی امام مهدی(عج) است، راهپیمایی اربعین اکنون به خیزش بزرگ جبهه مستضعفین تبدیل شده که در آن نه تنها مسلمانان، بلکه غیرمسلمانان خسته از عملکرد جبهه استکبار حضور پیدا می‌کنند و گفته می‌شود که بیش از 20 میلیون نفر در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

فرمانده سپاه استان قم افزود: سیا سازمان اطلاعاتی آمریکا سال گذشته تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی یک دانشگاه را به پیاده روی اربعین فرستاد، آن‌ها گفتند که اگر آمریکا فکری به حال راهپیمایی اربعین نکند، اجل این کشور در این راهپیمایی شکل گرفته است؛ راهپیمایی اربعین از یک فضای مذهبی در نهایت به یک فضای تضاد سیاسی با آمریکا تبدیل می‌شود.

احمدی تعداد شهدای مدافع حرم مدفون در استان قم را بیش از 300 شهید دانست و تصریح کرد: طی چند سال اخیر کمتر هفته ای بود که فضای استان به شمیم شهدای مدافع حرم عطرآگین نشود و ما همواره مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه حضور پیکر شهدایی همچون شهید حججی در جامعه تا حدی آلودگی‌های اجتماعی را از بین می‌برد، ادامه داد: در راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر تهران یک زن ایتالیایی حضور پیدا کرد که گرچه که در ابتدا مخالف اسلام و ایران بود، اما تحت تاثیر شهید حججی قرار گرفت و نظرش عوض شد.

فرمانده سپاه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: منزل خانواده شهیدان زین الدین پایگاهی برای جوانان حزب اللهی است و در این منزل به صورت مستمر مراسم‌های عزاداری و جلسات تفسیر قرآن برگزار می‌شود، منزل خانواده شهیدان زین الدین مکان اصیلی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 56048

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/56048/تحلیل-دستگاه-اطلاعاتی-آمریکا-پیاده-روی-اربعین

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir