کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم:

شهرداری بدون مجوز ارشاد هیچ تابلویی در شهر نصب نمی‌کند

خبرگزاری فارس , 23 آبان 1396 ساعت 10:00

قم نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم گفت: بدون مجوز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط شهرداری قم با محوریت اداره‌کل روابط عمومی و سازمان زیباسازی هیچ تابلویی در سطح شهر نصب نمی‌شود.


به گزارش قم نیوز حسن مالکی‌نژاد دوشنبه شب در پانزدهمین نشست شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرداری قم عمده کارهای فرهنگی را بر عهده گرفته‌ است، اظهار کرد: اکنون همگان به دنبال استفاده از ظرفیت‌های شهرداری در حوزه‌های فرهنگی هستند.
وی اضافه کرد: انجمن‌های فرهنگی و هنری در شهر آواره هستند به همین علت به شهرداری مراجعه می‌کنند و این مجموعه نیز در میزان توان خود با آنها همکاری می‌کند اما باز هم وزارت ارشاد باید تعیین تکلیف آنها را انجام دهد، کارهای هنری در قم نیروی زیادی دارد اما با توجه به حمایت نکردن‌ها این افراد از میدان خارج می‌شوند.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه کارهای مختلف باید در قالب‌های هنری ارائه شود، تصریح کرد: بی‌توجهی به هنرمندان در قم سبب شده است که برخی از آنها از قم خارج و در تهران فعالیت خود را دنبال کنند، شورای اسلامی شهر و شهرداری قم رسالت خود در مورد حمایت از هنرمندان را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت کتابخانه خیابان امام خمینی(ره) باید مورد بررسی قرار گیرد، مطرح کرد: امیدواریم بتوانیم پروژه‌های فرهنگی را با سرعت بیشتری در سطح دنبال کنیم.
مالکی خاطرنشان کرد: بدون مجوز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط شهرداری قم با محوریت اداره‌کل روابط عمومی و سازمان زیباسازی هیچ تابلویی در سطح شهر نصب نمی‌شود.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 56068

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/56068/شهرداری-بدون-مجوز-ارشاد-هیچ-تابلویی-شهر-نصب-نمی-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir