کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جدال با تيم هيات شمال شرق رقم خورد

تساوي تكواندوكاران ياسين‌پيشرو قم در آغاز ليگ برتر ايران

خبرگزاری فارس , 23 آبان 1396 ساعت 12:30

قم نیوز: تكواندوكاران تيم ياسين‌پيشرو قم فصل جديد مسابقات ليگ برتر تكواندو مردان باشگاه‌هاي كشور را با تساوي برابر نماينده تهران آغاز كردند.


به گزارش قم نیوز استارت دیدارهای فصل جدید لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور در حالی زده شد که در این دوره 9 تیم حضور دارند و به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
این شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان مردان ایران با عنوان جام خلیج‌فارس و یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم است که یاسین‌پیشرو برای سومین دوره متوالی در آن حضور می‌یابد اما این دومین فصل نمایندگی آنها به نام قم محسوب می‌شود زیرا فصل قبل نماینده البرز بود.
تکواندوکاران تیم یاسین‌پیشرو قم با هدایت قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک یعنی یوسف کرمی در این فصل با هشت تیم دیگر نظیر پاس قوامین، شهرداری ورامین، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، یاسین‌پیشرو قم و هیات تکواندو شمال‌شرق برای قهرمانی رقابت می‌کنند.
طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، تیم یاسین‌پیشرو قم در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر با قرعه استراحت روبه‌رو شد و از هفته دوم کار خود را آغاز کرد و در نخستین رقابت خود به مصاف تیم هیات تکواندو شمال‌شرق رفت و در پایان به تساوی رسید.
مسابقه یاسین‌پیشرو قم و هیات تکواندو شمال شرق آخرین مبارزه هفته دوم لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور بود که در پایان مصافی حساس و نفس‌گیر هوگوپوشان دو تیم به تساوی چهار بر چهار رضایت دادند و امتیازها را تقسیم کردند تا نخستین برد تیم یاسین‌پیشرو قم به هفته سوم موکول شود.
در مبارزه اول از وزن منهای 58 کیلوگرم محمدمهدی رشیدی از یاسین‌پیشرو قم 11 بر 12 به شایان گودرزی باخت، در مبارزه دوم از وزن منهای 80 کیلوگرم میثم اسکندری هشت بر هفت علی فرجی از شمال‌شرق را شکست داد و در مبارزه سوم از وزن منهای 87 کیلوگرم محسن جباری از یاسین‌پیشرو قم 13 بر 12 مقابل امیررضا رضایی مغلوب شد.
در مبارزه چهارم از وزن به اضافه 87 کیلوگرم احمد محمدی از یاسین‌پیشرو قم 13 بر هشت کوروش صدیقی را از پیش‌رو برداشت و در مبارزه پنجم از وزن منهای 54 کیلوگرم علی چهرقانی ملی‌پوش تکواندو قم 18 بر 17 به نریمان مریدانی از شمال‌شرق باخت.
در مبارزه ششم از وزن منهای 63 کیلوگرم علی وهاب‌پور از یاسین‌پیشرو قم 18 بر 13 مغلوب پدرام عاشوری شد، در مبارزه هفتم از وزن منهای 68 کیلوگرم مهدی یوسفی 11 بر پنج به امیرحسین کولیوند از شمال شرق نتیجه را واگذار کرد و در آخرین مبارزه از وزن منهای 74 کیلوگرم رامین حسینقلی‌زاده از یاسین‌پیشرو قم 21 بر 6 از سد رسول کسرایی گذشت تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 56073

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/56073/تساوي-تكواندوكاران-ياسين-پيشرو-قم-آغاز-ليگ-برتر-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir