کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌‌ بدمینتون استان قم خبر داد

قضاوت داور بدمینتون قم در مسابقات بين‌المللي 2017

خبرگزاری فارس , 23 آبان 1396 ساعت 13:10

قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ بدمینتون استان قم از قضاوت داور جوان بدمینتون قم در رقابت‌هاي بين‌المللي 2017 به ميزباني كشور پاكستان خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی پنجه‌باشی امروز در قم، اظهار کرد: یکی از سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند بدمینتون برخورداری از نیروی انسانی توانمند، متبحر، با دانش و با تجربه در کمیته‌های مختلف این هیأت‌‌ و عرصه‌های داوری و مربیگری بدمینتون است.
وی ادامه داد: بدمینتون‌بازان پرتوانی که سال‌ها در میادین مختلف این رشته ورزشی رقابت کرده و افتخارات زیادی کسب کرده‌‌اند اکنون به عنوان مربیان با دانش و با تجربه این رشته به رشد و توسعه بدمینتون قم خدمت می‌کنند و از سوی دیگر در عرصه داوری نیروهای بسیار خوبی داریم.
رئیس هیأت‌‌ بدمینتون استان قم اضافه کرد: داور بین‌المللی بدمینتون قم محمدحسن حسن‌زاده سابقه قضاوت در چندین رقابت‌ مهم و معتبر برون‌مرزی و تمامی میادین شاخص داخلی را دارد و اکنون داوران جوان و آینده‌دار راه وی را ادامه می‌دهند و این برای ورزش قم و خانواده بدمینتون اهمیت بسیار زیادی دارد.
وی در ادامه به انتخاب داور جوان بدمینتون قم برای اعزام به یک سفر برون‌مرزی و قضاوت در رقابت‌های بین‌المللی اشاره و بیان کرد: از سوی فدراسیون دو داور برای اعزام به دوره ارزیابی اولیه آسیا و قضاوت در مسابقات بین‌المللی به میزبانی کشور پاکستان انتخاب شدند که یکی از آنها نماینده قم است.
پنجه‌باشی با بیان اینکه سیدامید مقدس‌زاده نماینده داوران قم در این سفر برون‌مرزی بود، اضافه کرد: برگزاری دوره ارزیابی اولیه داوران همزمان با مسابقات بین‌المللی بدمینتون در کشور پاکستان صورت گرفت و سیدامید مقدس‌زاده از قم و محمودرضا گلرنگی دو داور بدمینتون ایران در این دوره بودند.
وی خاطرنشان کرد: داوران بدمینتون کشورمان به مدت یک هفته در شهر اسلام آباد پاکستان در این دوره شرکت کردند و از آنها ارزیابی تئوری و عملی انجام شد، ضمن اینکه این دو داور در صورت با در کلاس‌های فوق به دوره اصلی داوری آسیایی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 56076

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/56076/قضاوت-داور-بدمینتون-قم-مسابقات-بين-المللي-2017

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir