کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم

سوله های بحران در قم به پایگاه های چند منظوره تبدیل می شود

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 23 آبان 1396 ساعت 15:01

قم نیوز: مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: با وجود ساختار جوان مرکز مدیریت بحران، رویکرد شورای شهر و شهرداری به موضوع مدیریت بحران مثبت و ویژه است و عزم جمعی برای بهبود وضع ایمنی و مدیریت بحران وجود دارد.


به گزارش قم نیوز علی‌اکبر رحیمی با اشاره به وضعیت سوله‌های مدیریت بحران در شهر قم و کاربری آنها در زمان نبود بحران‌ها اظهار کرد: این سوله‌ها یا پایگاه‌های چند منظوره در سراسر کشور به صورت متحدالشکل ساخته می‌شود و چون جنبه پشتیبانی دارند در طول سال و مواقع غیربحرانی به عنوان پایگاه‌های ورزشی بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه یکی از سوله‌های مدیریت بحران در بوستان علوی به‌عنوان مکانی برای آموزش دانش‌آموزان با عنوان «کودکان آماده در مدرسه» استفاده می‌شود خاطرنشان کرد: سال 91 مدیریت بحران شهرداری قم شکل گرفت و با وجود ساختار جوان این نهاد رویکرد شورای شهر و شهرداری به موضوع مدیریت بحران مثبت و ویژه است و عزم جمعی برای بهبود وضع ایمنی و مدیریت بحران وجود دارد.
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم تصریح کرد: می‌بینیم پس از وقوع بحران مشارکت‌های مردمی و مسئولان محلی افزایش می‌یابد ولی قبل از بحران اهمیت آن جدی گرفته نمی‌شود. به عنوان مثال مانورها و کلاس‌های آموزشی که در شهر و در طول سال برگزار می‌شود، استقبال زیاد مردمی ندارد. با این وجود تلاش می‌کنیم با برگزار مانورها و انجام سناریوهای محتمل الوقوع باز هم ایجاد حساسیت داشته باشیم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 56078

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/56078/سوله-های-بحران-قم-پایگاه-چند-منظوره-تبدیل-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir