سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 56083
منبع : خبرگزاری فارس
29 آبان در هفته هجدهم صورت مي‌گيرد

پذيرايي آتلیه‌طهران قم از صدرنشين ليگ برتر فوتسال

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال آتلیه‌طهران قم در حساس‌ترين بازي هفته هجدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور از تيم صدرنشين مسابقات به ميدان مي‌رود.
پذيرايي آتلیه‌طهران قم از صدرنشين ليگ برتر فوتسال
پذيرايي آتلیه‌طهران قم از صدرنشين ليگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم که از دو بازی متوالی خارج از خانه اخیر بردهای ارزشمندی برابر تیم‌های فوتسال لبنیات ارژن فارس و فرش‌آراء به دست آورده‌اند با انگیزه کسب هشتمین پیروزی این فصل از صدرنشین لیگ برتر پذیرایی می‌کنند.

نماینده فوتسال استان قم در هفته پنجم از دور برگشت مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم مس سونگون ورزقان به میدان می‌رود، دیداری که برای شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم آتلیه‌طهران قم جنبه انتقام شکست سنگین بازی نیم‌فصل نخست را نیز دارد.

این در حالی است که بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر دوشنبه 29 آبان ماه وارد هفته هجدهم خود می‌شود و در بین هفت بازی در شهرهای ساری، تهران، قم، بندرعباس، قرچک و ساوه، تیم فوتسال آتلیه‌طهران در قم پذیرای صدرنشین بازی‌ها خواهد بود.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که آخرین بازی خانگی خود را ناباورانه در هفته شانزدهم به تیم انتهای جدولی پارسیان شهر قدس واگذار کرده، این هفته در دیداری فوق‌العاده حساس در خانه برابر تیم فوتسال مس سونگون ورزقان به میزبانی سالن شهید حیدریان قم با نماینده استان آذربایجان شرقی دیدار می‌کند تا هشتمین برد این فصل را به دست بیاورد.

شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران تیم فرش‌آراء مشهد را با نتیجه سه بر یک بردند تا دومین پیروزی در میهمانی رقبا را کسب کنند و بار دیگر از رتبه ششم به مکان پنجم جدول رده‌بندی بازگردند.

تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و مس سونگون ورزقان با رتبه‌های پنجم و اول جدول رده‌بندی در حالی عصر روز دوشنبه 29 آبان از ساعت 16 در سالن شهید حیدریان قم برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که بازی آنها در هفته پنجم نیم‌فصل نخست لیگ برتر در سالن شهید پورشریفی تبریز با برتری 6 بر دو میزبان تمام شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfgbs.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما