کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار قم مطرح کرد

قم شهری جذاب برای فعالیت متکدیان

خبرگزاری فارس , 23 آبان 1396 ساعت 18:01

قم نیوز: فرماندار قم گفت: شهر قم به دلیل زیارتی بودن برای متکدیان جذاب است و فعالیت برای جمع آوری متکدیان در سطح شهر تمام شدنی نیست.


به گزارش قم نیوز رضا سیار ظهر امروز در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان قم که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به جمع آوری متکدیان در استان قم اظهار کرد: شهرداری قم به صورت مجدانه در زمینه جمع آوری متکدیان در سطح شهر فعالیت می‌کند و وضعیت مناطقی همچون اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در این زمینه رو به بهبود است.

فرماندار قم ادامه داد: شهر قم به دلیل زیارتی بودن برای متکدیان جذاب است و فعالیت برای جمع آوری متکدیان در سطح شهر تمام شدنی نیست، به دنبال ادامه طرح ساماندهی متکدیان در استان قم هستیم.

عطاء الدین قاسمی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم در ادامه این جلسه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی کودکان کار در استان اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف و اختصاص مکانی، ساماندهی این کودکان در استان قم صورت گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید مدیران دستگاه‌های مختلف استان قم نظرات خودشان در زمینه معضلات اجتماعی را علاوه بر طرح در جلسات به صورت کتبی نیز به استانداری قم منعکس کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 56096

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/56096/قم-شهری-جذاب-فعالیت-متکدیان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir