سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 56096
منبع : خبرگزاری فارس
فرماندار قم مطرح کرد

قم شهری جذاب برای فعالیت متکدیان

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: شهر قم به دلیل زیارتی بودن برای متکدیان جذاب است و فعالیت برای جمع آوری متکدیان در سطح شهر تمام شدنی نیست.
قم شهری جذاب برای فعالیت متکدیان
قم شهری جذاب برای فعالیت متکدیان
به گزارش قم نیوز رضا سیار ظهر امروز در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان قم که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به جمع آوری متکدیان در استان قم اظهار کرد: شهرداری قم به صورت مجدانه در زمینه جمع آوری متکدیان در سطح شهر فعالیت می‌کند و وضعیت مناطقی همچون اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در این زمینه رو به بهبود است.

فرماندار قم ادامه داد: شهر قم به دلیل زیارتی بودن برای متکدیان جذاب است و فعالیت برای جمع آوری متکدیان در سطح شهر تمام شدنی نیست، به دنبال ادامه طرح ساماندهی متکدیان در استان قم هستیم.

عطاء الدین قاسمی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم در ادامه این جلسه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی کودکان کار در استان اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف و اختصاص مکانی، ساماندهی این کودکان در استان قم صورت گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید مدیران دستگاه‌های مختلف استان قم نظرات خودشان در زمینه معضلات اجتماعی را علاوه بر طرح در جلسات به صورت کتبی نیز به استانداری قم منعکس کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvxdt.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما