چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 56102
منبع : خبرگزاری فارس
با قضاوت موفق در مصاف نمايندگان اصفهان و ساوه

داور فوتسال قم بهترين قاضي ليگ دسته اول ايران شد

قم نيوز : قم نیوز: داور فوتسال استان قم به عنوان بهترين قاضي هفته سوم رقابت تيم‌هاي مدعي صعود به ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور انتخاب شد.
داور فوتسال قم بهترين قاضي ليگ دسته اول ايران شد
داور فوتسال قم بهترين قاضي ليگ دسته اول ايران شد
به گزارش قم نیوز مجتبی بختیاریان از داوران موفق فوتسال قم در رقابت‌های باشگاهی ایران است که این هفته به قضاوت مسابقه حساس تیم‌های رعد پدافند اصفهان و سن‌ایچ ساوه در مسابقات لیگ دسته اول پرداخت و عنوان بهترین داور هفته را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که امسال داوران زیادی از فوتبال و فوتسال قم در لیست داوران سازمان لیگ فوتبال و فوتسال ایران برای قضاوت در لیگ‌های معتبر کشور قرار دارند و هر هفته با سفر به شهرهای مختلف، رقابت مدعیان قهرمانی لیگ‌های برتر، دسته اول، دسته دوم و سایر لیگ‌ها را قضاوت می‌کنند.

امسال مسابقات لیگ دسته اول فوتسال ایران با حضور 17 تیم در دو گروه هشت و 9 تیمی برگزار می‌شود و در گروه نخست هشت تیم استقلال ماهشهر، سن‌ایچ ساوه، شهرداری رشت، دانش ورزش فریمان، دانشکده سماء دزفول، نفت امیدیه، پاس قوامین تهران و رعد پدافند اصفهان حضور دارند.

همچنین بازی‌های گروه دوم با حضور تیم‌های مبل کریمی کرج، رعد پدافند مشهد، اهورا بهبهان، شاهد تهران، بالان‌صنعت شیراز، رامک شیراز، پیمان شاهرود، صالحین ورامین و ساکا پخش سقز به انجام می‌رسد و تیم‌ها به شکل دوره‌ای و در قالب بازی‌های رفت و برگشت رقابت می‌کنند.

مجتبی بختیاریان این هفته برای قضاوت مسابقه‌ای از گروه نخست مقدماتی بین رعد پدافند اصفهان و سن‌ایچ ساوه به اصفهان رفته بود و به واسطه عملکرد خوب و موفق خود در قضاوت بی‌حاشیه این دیدار به عنوان بهترین داور هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال ایران انتخاب شد.

در بین برترین‌های هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال ایران عنوان تیم برتر به مبل کریمی البرز رسید، مربی برتر علی رعدی از سن‌ایچ ساوه، میزبان برتر هفته شیراز و تیم بالان صنعت و داور برتر هفته مجتبی بختیاریان از استان قم انتخاب شدند و در تیم منتخب هفته بازیکنان استقلال‌نوین ماهشهر، مبل کریمی البرز، بالان‌صنعت شیراز، رعد پدافند هوایی مشهد و اهورا بهبهان قرار گرفتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxf0k.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما