چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 5614
در حادثه ای رخ داد؛

سقوط دو کارگر ساختمان از بالابر در قم

قم نيوز : قم نیوز: طی حادثه‌ای که صبح امروز رخ داد دو کارگر ساختمانی در قم از بالابر سقوط کردند.
سقوط دو کارگر ساختمان از بالابر در قم
به گزارش قم نیوز، معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم به سقوط دو کارگر در خیابان‌های سالاریه و بلوارامین اشاره کرد و ابراز داشت: عملیات احیا برای این دو نفر انجام شد و هم اکنون حال هر دو مجروح بسیار وخیم گزارش شده است.

مهدی فراهانی ادامه داد: این دو کارگر در حین انجام کار از بالابری که به منظور رفت و آمد به طبقات ساختمان تعبیه شده بود سقوط کردند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال در قم گفت: دراین حوادث 5 نفر به صورت سرپایی درمان و یک خانم ۵۰ ساله و یک مامور آتش نشانی به مراکز درمانی شهید بهشتی و نکویی منتقل شدند.

وی در ادامه از برخورد یک دستگاه نیسان و پیکان در اتوبان قم - تهران خبر داد و اظهار داشت: در این حادثه که در شامگاه روز گذشته رخ داد 3 نفر مجروح شدند که به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

معاون اورژانس قم از برخورد پراید و نیسان در ساعت ۳ و ۵ دقیقه بامداد خبر داد و اضافه کرد: در این سانحه که در جاده قدیم قم - کاشان روی داد سه نفر مجروح شدند.


فراهانی همچنین از برخورد یک دستگاه نیسان با دو عابر در خیابان آذر را از حوادث دیگر صبح امروزعنوان کرد و گفت: این مجروحان بسیار بد حال هستند.

وی افزود: برخورد دو دستگاه بنز تک در جاده گرمسار هم دو مجروح برجای گذاشت که حال یکی از مجروحان وخیم است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.znmt23n-kftd2.html
حادثه اتوبوس در قم مصدوم بدحال نداشت/ تصادفی دیگر در اتوبان کاشان
نام شما
آدرس ايميل شما