پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 56173
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد

جزئیات آزادی سریع گروگان 14 ساله توسط پلیس قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش 72 ساعته پلیس قم، پسر بچه 14 ساله ربوده شده در استان سیستان و بلوچستان از دست گروگان گیران آزاد و به خانواده اش تحویل شد.
جزئیات آزادی سریع گروگان 14 ساله توسط پلیس قم
جزئیات آزادی سریع گروگان 14 ساله توسط پلیس قم
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی اظهار کرد: در این عملیات پیچیده و مهم، پلیس با بهره‌گیری از تمام توان فنی، عملیاتی و حرفه ای خود توانست با تعقیب مجرمان در استان‌های مختلف به شناسایی محل نگهداری پسربچه 14 ساله دست پیدا کرده و در یک عملیات غافلگیرانه او را نجات دهد.

وی افزود: بدیهی است علت ربایش و انتقال فرد مورد نظر به استان‌های شرقی در حال بررسی بوده که پس از دستگیری تمام متهمان و نیز دریافت اخبار دقیق از آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن تاکید بر امنیت همه جانبه و فراگیر در استان قم به مردم شریف این استان اطمینان داد ارکان انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قم با هوشیاری کامل از مردم عزیز و همچنین دستاوردهای نظام و انقلاب در این استان مقدس تا پای جان پاسداری کرده و اجازه نخواهند داد اینگونه مسائل کم نظیر، امنیت عمومی و پایدار این استان را به خطر بیندازد.

مجتبایی با اشاره به اهتمام دادستان قم و همکاران دستگاه قضائی در برخورد قاطع و جدی با جرایم و مجرمان، اظهار کرد: با تلاش پلیس قم و حمایت دستگاه قضائی و همچنین تلاش سایر دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی استان جرایم خشن اعم از سرقت به عنف، تجاز به عنف، آدم ربایی، شرارت و سرقت زیرپوشش، در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بین سه تا 86 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: استان قم در نظرسنجی صورت گرفته توسط مسئولان کشوری از لحاظ امنیت ذهنی و روانی و نیز کسب اعتماد اجتماعی جزء رتبه‌های برتر کشوری قرار دارد و پلیس توانسته امنیت خاطرشهروندان را در سطح پایدار حفظ کند.

فرمانده انتظامی استان اظهارامیدواری کرد: شرایط حاصل شده و دستاوردهای امنیتی و اجتماعی با همکاری مسئولان استان و مردم عزیز استمرار یابد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbf8bs.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما