پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 56174
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نخست برابر سپاهان اصفهان رقم خورد

شکست سنگین صبای قم در آغاز لیگ برتر نوجوانان ایران

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در نخستین بازی خود از فصل جدید مسابقات لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور به فولاد مبارکه سپاهان اصفهان باخت.
شکست سنگین صبای قم در آغاز لیگ برتر نوجوانان ایران
شکست سنگین صبای قم در آغاز لیگ برتر نوجوانان ایران
به گزارش قم نیوز نوجوانان صبای قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز در دیداری خانگی برابر دیدگان تماشاگران قمی علاقمند به فوتبال برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان صف‌آرایی کرد و با دست خالی از میدان خارج شد.

صبای قم که یکی از تیم‌های با سابقه حاضر در فصل جدید لیگ برتر ایران به شمار می‌رود در گروه سوم مرحله مقدماتی با تغییراتی اندک نسبت به فصل گذشته این بازی‌ها که یکی از فصول موفق حضور صبای قم در تاریخ لیگ برتر نوجوانان بود، از امروز رقابت خود را در دوره جدید آغاز کرد.

این در شرایطی است که تیم نوجوانان صبای قم در این فصل لیگ برتر با سه تیم از استان خوزستان، سه نماینده استان بوشهر و یک تیم از اصفهان هم‌گروه شده و به شکل رفت و برگشت و در قالب بازی‌های دوره‌ای با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در گروه سوم مقدماتی با تیم‌های مطرح فولاد خوزستان، نفت اهواز، شاهین شهرداری بوشهر، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال بوشهر، امید گناوه و صنعت‌نفت آبادان هم‌گروه هستند عصر امروز در ورزشگاه تختی قم نخستین مسابقه خود را برابر سپاهان برگزار کردند و با سه گل شکست خوردند.

علاوه بر گروه سوم این مسابقات که در آن صبای قم حضور دارد، در گروه نخست تیم‌های پدیده مشهد، دانش فریدون‌کنار، نساجی مازندران، پدیده ساری، متین بابل، پیکان تهران و پیروزی ساری به مصاف یکدیگر می‌روند و در گروه دوم سپاهان گیلان، شهرداری ارومیه، گسترش فولاد تبریز، پور البرز، ملوان بندر انزلی، مقاومت تهران، تراکتورسازی تبریز و شهرداری سقز حضور دارند.

همچنین در گروه چهارم تیم‌های نوین فولاد یزد، فجر شهید سپاسی شیراز، مس رفسنجان، مس کرمان، حافظ شیراز، البدر بندر کنگ و ذوب‌آهن اصفهان رقابت خواهند کرد و صبای قم امسال با هدایت یکی از بازیکنان قدیمی فوتبال قم یعنی محسن یزدی به مصاف حریفان می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0sqp.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما