جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۳
کد مطلب : 56178
منبع : خبرگزاری فارس
در شبستان نجمه خاتون(س) انجام شد

برگزاری آیین غبارروبی ضریح حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نيوز: آیین غبارروبی ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور جمعی از خادمان قرارگاه اربعین مصلی قدس قم در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار شد.
برگزاری آیین غبارروبی ضریح حضرت معصومه(س)
برگزاری آیین غبارروبی ضریح حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نيوز خادمان قرارگاه اربعین مصلی قدس قم امروز در آیین غبارروبی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) حضور یافتند و ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را غبارروبی کردند.

در این مراسم رئیس اداره مراسمات و محافل آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) طی سخنانی از اهتمام خادمان قرارگاه اربعین مصلی قدس در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تقدیر کرد و افزود: افرادی که به عاشقان امام حسین(ع) خدمت می‌کنند نزد اهل بیت(ع) جایگاه متفاوتی دارند.

حجت‌الاسلام زهیر ثباتی با تاکید بر اینکه مصلی قدس ظرفیت‌های مطلوبی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در اختیار دارد، گفت: در ایام اربعین حسینی مصلی قدس با حضور زائران اربعین به زیارتگاه امام حسین علیه‌السلام تبدیل شد.

گفتنی است، جمعی از ارادتمندان و نوکران امام حسین(ع) طی ایام اربعین حسینی به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین، قرارگاه اربعین را با محوریت مصلی قدس تشکیل داده و تا کنون خدمات مختلف رفاهی و خدماتی را به زائران شهر کریمه اهل بیت(س) ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7q9n.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما