شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 56225
منبع : خبرگزاری فارس
هفته چهارم ليگ دسته اول واليبال

كريمه قم مسافر كيش شد / مصاف با پيروزي در راه كسب دومين برد متوالي

قم نيوز : قم نیوز: تيم واليبال كريمه قم در چهارمين هفته رقابت‌هاي ليگ دسته اول واليبال مردان باشگاه‌هاي كشور برابر تيم موسسه فرهنگي ورزشي پيروزي كيش صف‌آرايي مي‌كند.
كريمه قم مسافر كيش شد / مصاف با پيروزي در راه كسب دومين برد متوالي
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته چهارم از فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور در گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی به طور همزمان روز چهارشنبه اول آذر ماه برگزار می‌شود و کریمه قم در دومین دیدار خارج از خانه به میدان خواهد رفت.
کریمه قم در گروه دوم مقدماتی تا کنون سه بازی با نماینده استان‌های مرکزی، تهران و یزد انجام داده و یک برد و دو باخت حاصل تلاش بازیکنان این تیم بوده، ضمن اینکه از سه بازی سه امتیاز در کارنامه نماینده قم به ثبت رسیده تا کریمه در بین هشت تیم حاضر در این گروه فعلا رتبه ششم را در اختیار داشته باشد.
نماینده والیبال قم در هفته نخست رقابت‌ها در سالن شهید محمود رضائیان قم میزبان تیم شهروند اراک بود و در نخستین بازی از دومین فصل متوالی حضور خود در لیگ دسته اول والیبال با حساب سه بر یک به میهمان باخت تا فصل جدید را با شکستی خانگی آغاز کند.
سپس نوبت به نخستین بازی خارج از خانه والیبالیست‌های کریمه قم رسید و شاگردان سیدروح‌الله شفیعی برای مصاف با تیم عقاب راهی تهران شدند و در پایان یک رالی سخت و نفس‌گیر که پنج گیم به طول انجامید، با نتیجه نزدیک سه بر دو مغلوب میزبان خود شدند تا دومین شکست متوالی فصل جاری در کارنامه آنها به ثبت برسد.
والیبالیست‌های کریمه قم در هفته سوم میزبان دومین بازی خانگی برابر تیم دوم جدول رده‌بندی گروه دوم یعنی صنایع اردکان بودند و در روزی که حمایت تماشاگران قمی علاقمند به والیبال نیز پشت آنها بود با نتیجه جالب توجه سه بر دو حریف خود را مغلوب کردند تا برای نخستین بار طعم پیروزی در لیگ را بچشند.
حالا والیبالیست‌های کریمه قم انگیزه بسیار زیادی دارند تا در هفته چهارم لیگ دسته اول والیبال مردان ایران روز چهارشنبه اول آذر ماه در میهمانی موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش برای کسب دومین برد متوالی خود در این فصل وارد میدان رقابت شوند، دیداری که البته به جای کیش در تهران به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcji8ei.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما