شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 56231
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه:

رسانه‌ها نیازهای جامعه به وقف‌های جدید را در اختیار واقفین قرار دهند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه فرهنگ وقف پشتوانه اقتصادی مراکز نشر و گسترش علوم دینی محسوب می‌شود، گفت: رسانه‌ها نیازهای جامعه به وقف‌های جدید را در اختیار واقفین قرار دهند.
رسانه‌ها نیازهای جامعه به وقف‌های جدید را در اختیار واقفین قرار دهند
رسانه‌ها نیازهای جامعه به وقف‌های جدید را در اختیار واقفین قرار دهند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد شرفخانی با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف، اظهار کرد: در جامعه امروز کمتر کسی هست که نسبت به جایگاه و اهمیت وقف در اجتماع مطلع نباشد و فرهنگ وقف نیز در حوزه دینی، پشتوانه‌ای اقتصادی برای مراکز نشر و گسترش علوم دینی محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به‌ضرورت تلاش برای احیای فرهنگ وقف در جامعه، تصریح کرد: در حوزه تبلیغ و ترویج وقف باید بیش از گذشته تلاش شود و باید مبلغین و طلاب در حوزه وقف و موقوفات برای مردم شفاف‌سازی کنند تا کسانی که نسبت به جایگاه و اهمیت وقف در اجتماع مطلع نیستند آگاهی یابند.

وی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ وقف در حوزه‌های مختلف به‌خصوص برای حوزه‌های علمیه همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم، افزود: یکی از آسیب‌های رسانه‌ای این است که وقف به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات جامعه را فراهم کند، برجسته نشده است و با توجه به نیاز جامعه به وقف‌های جدید در حوزه‌های مختلف رسانه‌ها باید نیازهای جامعه به وقف‌های جدید را در اختیار واقفین قرار دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqx9n.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما