شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 56233
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم خبر داد

کشف 500 کيلو ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر قم و تهران بزرگ

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم از کشف 500 کيلوگرم ترياک در در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر قم و تهران بزرگ خبر داد.
کشف 500 کيلو ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر قم و تهران بزرگ
کشف 500 کيلو ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر قم و تهران بزرگ
به گزارش قم نیوز غلام عباس بلفکه اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه تریلی هوو مقدار قابل توجهی مواد مخدر را به صورت جاسازی در داخل بار نئوپان از استان‌های شرقی کشور به قم منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و تهران بزرگ قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه ضمن هماهنگی قضائی سه اکیپ تلفیقی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و تهران بزرگ به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با کنترل تردد خودروها سرانجام خودرو مذکور در یکی از محورها شناسایی و نسبت به تعقیب نامحسوس خودرو تا محل تخلیه بار اقدام و در حالی که متهم قصد تخلیه مواد مخدر را در یک گاراژ داشت مأموران در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شده و نامبرده را به همراه همدستش دستگیر کردند.

بلفکه گفت: در ادامه طی بازرسی از خودرو حدود 500کیلوگرم تریاک کشف و متهمان نیز در نهایت به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipraw.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما