شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 56234
منبع : خبرگزاری فارس
در تركيب تيم منتخب ايران

3 كاراته‌كاي قم راهي مسابقات بين‌المللي سنگاپور شدند

قم نيوز : قم نيوز: سه كاراته‌كا در هر دو بخش آقايان و بانوان به نمايندگي از استان قم راهي مسابقات 2017 بين‌المللي كاراته در شرق آسيا شدند.
3 كاراته‌كاي قم راهي مسابقات بين‌المللي سنگاپور شدند
3 كاراته‌كاي قم راهي مسابقات بين‌المللي سنگاپور شدند
به گزارش قم نيوز در حالی که هر ساله تعداد زیادی از کاراته‌کاهای قم به نمایندگی از سبک‌های مختلف حضور در مسابقات متعدد برون‌مرزی را تجربه می‌کنند، جدیدترین اعزام قمی‌ها به رقابت‌های بین‌المللی 2017 در شرق قاره کهن انجام پذیرفت.

کاراته‌کاهای قم در حالی راهی این رقابت‌ها می‌شوند که این رشته ورزشی در سبک‌های متعددی در قم فعال است و تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی فعال در استان قم نیز با جذب مربیان با دانش و کارآزموده کاراته، به سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه این رشته و استعدادیابی می‌پردازند.

به همین دلیل است که کاراته قم در سطح ایران، آسیا و جهان مطرح است و تعداد زیادی از مدال‌ها و افتخارات ورزش قم از میادین مختلف کشوری و برون‌مرزی هر ساله توسط ورزشکاران رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این رشته کسب می‌شود.

این در حالی است که تیم منتخب کشورمان در این رقابت‌ها متشکل از آقایان و بانوان کاراته‌کای استان‌های مختلف حضور دارد و در جمع نفرات اعزامی به این این دوره از مسابقات بین‌المللی در کشور سنگاپور سه نماینده قم به نام‌های محمد محسنی، محمد بندری و شبنم بندری نیز حضور دارند.

کاراته‌کاهای کشورمان با حضور نمایندگان قم در شرایطی راهی پیکارهای بین‌المللی در شرق قاره کهن شدند که فدراسیون کاراته جدیدا با دو اعزام برون‌مرزی دیگر موافقت کرده است، ضمن اینکه برگزاری دو مسابقه بین‌المللی این رشته در کشورمان نیز مورد تایید فدراسیون قرار گرفته است.

برای این منظور نشست کمیته برون‌مرزی فدراسیون کاراته تشکیل شد و این کمیته با اعزام نمایندگان کشورمان به مسابقات بین‌المللی ترکیه و تیم ملی نونهالان به رقابت‌های بین‌المللی باکوی آذربایجان در آذر ماه موافقت کرد، ضمن اینکه کاراته‌های قم از هم اکنون باید آماده دو جام بین‌المللی در کشور شوند.

فدراسیون کاراته با برگزاری مسابقات بین‌المللی جام ایران‌زمین در سبک شوتوکان wskf در دی ماه و همچنین رقابت‌های بین‌المللی سبک شیتوریو کن شی کان در اسفند ماه به میزبانی هیات البرز موافقت کرده و کاراته‌کاهای قم نیز هر ساله در این جام به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjx8ei.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما