شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 56239
منبع : خبرگزاری فارس
با شكست از جانبازان فارس رقم خورد

ناكامي اتحاد معصوميه قم براي صدرنشيني بسكتبال با ويلچر ايران

قم نيوز : قم نيوز: بسكتباليست‌هاي تيم اتحاد معصوميه قم در حساس‌ترين بازي خود از فصل جديد مسابقات ليگ دسته اول بسكتبال با ويلچر باشگاه‌هاي كشور با شكست برابر تيم جانبازان فارس فرصت صدرنشيني را از دست دادند.
ناكامي اتحاد معصوميه قم براي صدرنشيني بسكتبال با ويلچر ايران
ناكامي اتحاد معصوميه قم براي صدرنشيني بسكتبال با ويلچر ايران
به گزارش قم نيوز تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم بعد از موفقیت در کسب مقام قهرمانی رقابت‌های فصل 1394 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امسال به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول ایران به میدان می‌رود تا برای رسیدن به سهمیه لیگ برتر رقابت کند.

این تیم با هدایت عباس خاکی مربی مطرح بسکتبال با ویلچر کشورمان در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با تیم‌های جانبازان فارس، هیات هرمزگان و شهرداری ارومیه رقابت می‌کند تا شانس صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد.

نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم که برای انجام بازی‌های خود از مرحله نخست مقدماتی راهی شیراز شده بودند، در سه دیدار حساس مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که حاصل تلاش آنها کسب دو پیروزی برابر نمایندگان هرمزگان و ارومیه و یک باخت غیر منتظره برابر جدی‌ترین رقیب خود یعنی نماینده فارس بود.

تیم اتحاد معصومیه قم در نخستین مسابقه خود از مرحله آغازین فصل 1396 رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در شیراز با نتیجه 59 بر 34 برابر شهرداری ارومیه به برتری رسید و در دومین بازی نیز با حساب 69 بر 31 تیم هیات هرمزگان را مغلوب کرد.

شاگردان عباس خاکی در تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم در سومین دیدار خود برای کسب رتبه نخست جدول رده‌بندی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مصاف قوی‌ترین رقیب خود در این فصل یعنی جانبازان فارس رفتند اما در این بازی با نتیجه 58 بر 41 مغلوب حریف خود شدند.

این در حالی است که جانبازان فارس در دو مسابقه دیگر خود تیم هیات هرمزگان را 66 بر 28 شکست داده و با نتیجه 60 بر 44 از سد تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری ارومیه گذشته بود و با غلبه بر تیم اتحاد معصومیه قم با 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و نماینده قم با پنج امتیاز رتبه دوم جدول را از آن خود کرد، ضمن اینکه شهرداری ارومیه با برتری 72 بر 35 مقابل هیات هرمزگان با چهار امتیاز در مکان سوم است و هیات هرمزگان با سه باخت و سه امتیاز مکان چهارم رده‌بندی را در اختیار دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceow8n.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما