شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 56243
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور؛

صبای قم بازی برده را به تیم پارسه ساری واگذار کرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم از شکست این تیم برابر پارسه ساری در لیگ دسته اول جوانان کشور خبر داد.
صبای قم بازی برده را به تیم پارسه ساری واگذار کرد
صبای قم بازی برده را به تیم پارسه ساری واگذار کرد
به گزارش قم نیوز اصغر زرگر اظهار داشت: تیم فوتبال جوانان صبای قم امسال نیز در لیگ دسته اول کشور حاضر است و پس از انجام ۲ بازی در این مسابقات با یک امتیاز هنوز نتوانسته روند پیروزی های خود را آغاز کند اما به آینده این تیم کاملا امیدوار هستیم.

وی افزود: تیم جوانان صبای قم در هفته سوم این مسابقات در حالی که در هفته دوم با قرعه استراحت مواجه شده بود به ساری رفت و در بازی برابر تیم پارسه ساری در روزی که می توانست پیروز میدان باشد بازی یک بر صفر برده را ۲ بر یک به میزبان خود باخت تا پس از تساوی با ملوان انزلی در قم ، در جدول یک امتیازی شود.

مدیر تیم جوانان صبا گفت: در بازی با پارسه پس از این که یک بر صفر پیش افتادیم فرصت به ثمر رساندن گل دوم را داشتیم به طوری که صبا از روی نقطه پنالتی می توانست به دومین گل برسد اما پنالتی مهدی لطفی را دروازه بان تیم پارسه ساری دفع کرد و در ادامه جریان بازی به سود میزبان برگشت.

زرگر بیان داشت: در اواسط نیمه دوم تیم پارسه ساری به گل رسید و بازی را مساوی کرد و در ادامه این تیم صبا بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت با این حال تیم پارسه ساری برای بار دوم صبا را غافلگیر کرد و توانست از یک ضربه کرنر موقعیت گل ایجاد کند و با ضربه سر گل دوم را هم به ثمر برساند.

وی عنوان کرد: گل دوم تیم پارسه ساری در فاصله تقریبی ۱۵ دقیقه به پایان بازی به ثمر رسید و پس از این گل، صبا تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز کرد اما بازی تأخیری تیم پارسه ساری و اتلاف وقت این تیم مانع از موفقیت صبا شد البته در آخرین دقایق هم موقعیت هایی برای صبا به دست آمد اما گلی برای صبا در بر نداشت.

مدیر تیم جوانان صبای قم تصریح کرد: وضعیت تیم صبای قم در جدول به گونه‌ای است که صبا هنوز بازی‌های زیادی در پیش دارد و باید به دنبال جمع آوری امتیازها و کسب اولین برد باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjt8ei.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما