شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 56244
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر مؤسسه "وجه الحقیقة" در مصر:

از آیت الله سیستانی و ایران به خاطر آزادسازی عراق متشکریم

قم نيوز : قم نیوز: یوسف الغواب مدیر مؤسسه "وجه الحقیقة" در مصر در پیامی از آیت الله سیستانی، جمهوری اسلامی ایران و مردم عراق در آزادی سازی این کشور و برگرداندن موصل به آغوش وطن تشکر کرد.
از آیت الله سیستانی و ایران به خاطر آزادسازی عراق متشکریم
از آیت الله سیستانی و ایران به خاطر آزادسازی عراق متشکریم
به گزارش قم نیوز یوسف الغواب مدیر مؤسسه "وجه الحقیقة" در مصر در پیامی از آیت الله سیستانی، جمهوری اسلامی ایران و مردم عراق در آزادی سازی این کشور و برگرداندن موصل به آغوش وطن تشکر کرد.

یوسف الغواب در این پیام آورده: از خانواده های شهدا که فرزندان خود را در راه دین و طن داده اند، از آیت الله سیستانی که عراق و امت را فتوای خویش نجات دادند، از بسیج مردمی، از موکب های حسینی، از جمهوری اسلامی ایران که در این مصیبت در کنار عراق ایستاد و از آن حمایت کرد و بهترین مردان خود را در دفاع از عراق داد، تشکر و قدر دانی می کنیم.

وی ادامه داد: اکنون کشور، مقدسات، تمدن و تاریخ از لوث وجود تروریسم سلفی داعشی که تشنه به خون انسان است، آزاد شده است و وای بر کسانی که راه را برای ورود داعش به بغداد باز کردند.

الغواب در بخش دیگری گفت:عذر خواهی "سعید حساسین" به خاطر اهانت هایی که به من و بسیج مردمی کرده را نمی پذیرم؛ چون که بسیج مردمی نماینده تمامی اقشار عراق است و تعرض به آن درست نیست.

وی افزود: اهانت به بسیج مردمی، بی احترامی به به تمامی اقشار عراق است و باید یک مجازات قانونی برای کسانی که از رسانه سوء استفاده می کنند، وجود داشته باشد و آنچه که وی انجام داده اهانت به رسانه مصر و بسیج مردمی است که یک نهاد رسمی به شمار می آید که زیر نظر نخست وزیر عراق کار می کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayunm.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما