شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 56246
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

شکایت مسلمانان مسجد شهر کلیشی فرانسه از شهردار

قم نيوز : قم نیوز: چند ماه است که مسلمانان شهر کلیشی به دلیل اخراج خشونت آمیز آنها از مسجد خود، توسط شهردار ضد اسلام شهر، نمازهای خود را در خیابان اقامه می کنند.
شکایت مسلمانان مسجد شهر کلیشی فرانسه از شهردار
شکایت مسلمانان مسجد شهر کلیشی فرانسه از شهردار
به گزارش قم نیوز چند ماه است که مسلمانان شهر کلیشی به دلیل اخراج خشونت آمیز آنها از مسجد خود، توسط شهردار ضد اسلام شهر، نمازهای خود را در خیابان اقامه می کنند.

جمعه گذشته، شهردار در طول نمازجمعه با تحریک تعدادی از راهبان مسیحی و تعدادی از فعالان ضد اسلام، از جمله جبهه ملی، تجمعی را علیه اقامه نماز مسلمانان در خیابان به راه انداختند.

از آن به بعد، وی با حضور در تلویزیون و ادعاهای کذب، تلاش می کند تا مسلمانان کلشی را بی اعتبار کند.

لازم به ذکر است که شهردار شهر در حضور شاهدان، به جامعه مسلمانان متعهد شده بود که پس از انتخاب شدن به عنوان شهردار، خرید محلی را به عنوان مسجد در نزدیکی مرکز شهر برای آنها تسهیل خواهد کرد؛ اما بعد از انتخاب شدن به عنوان شهردار، به وعده خود عمل نکرد و با شواهد موجود احتمالا قبول هم نمی‌کند که مسلمانان، مانند جوامع دیگر، بتوانند محل مناسبی برای عبادت در مرکز شهر داشته باشند.

بدتر از همه اینها مسلمانان می گویند که از حملات در خلال نماز جمعه ای که به صورت صلح آمیز برگزار می کنند؛ رنج می بردند. آنها شکایتی را علیه شهردار و رسانه های خشونت طلب که اسلام هراسی را توسعه می دهند آماده کرده اند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceiqp.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما