يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 56254
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ تنیس روي‌ميز استان قم خبر داد

برگزاري دوره‌هاي داوري و مربيگري پينگ‌پنگ در قم / اعزام 8 نماينده قم به 2 رويداد كشوري

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم گفت: در راستاي ارتقاء دانش نيروي انساني فعال در پينگ‌پنگ قم دوره‌هاي آموزش داوري و مربيگري اين رشته را برگزار مي‌كنيم.
برگزاري دوره‌هاي داوري و مربيگري پينگ‌پنگ در قم / اعزام 8 نماينده قم به 2 رويداد كشوري
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز در قم، اظهار کرد: خوشبختانه کار با برنامه در تمامی کمیته‌های زیر مجموعه هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم موجب شده تا این رشته به جایگاه و اعتبار خوبی در بین هیات‌های ورزشی فعال در استان قم دست یابد.
وی ادامه داد: همکاران من در تمامی کمیته‌ها تلاش و کوششی بسیار خوبی برای توسعه این رشته ورزشی در ابعاد همگانی و قهرمانی دارند و در این زمینه یکی از کارهای بسیار خوب که توسط کمیته آموزش انجام می‌شود، برگزاری دوره‌های مختلف برای ارتقاء دانش نیروی انسانی فعال در تنیس روی‌میز قم است.
رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: توسط کمیته آموزش هیأت‌‌ برای برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری درجه سه برنامه‌ریزی شده و علاقمندان به حضور در این دوره‌های آموزشی باید مدارکی همچون تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، سه قطعه عکس و کارت بیمه ورزشی سال 96 به همراه کارت عضویت فدراسیون در سال جاری را به هنگام ثبت‌نام ارائه کنند.
وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مورد نظر در هفته جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها تا امروز در دفتر هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم واقع در سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی انجام می‌شود.
عموئیان سپس به مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی هیأت‌‌ قم به رقابت‌های طرح هوپس نونهالان ایران اشاره و بیان کرد: برای این منظور مسابقات انتخابی برگزار شد و در پایان علیرضا رضایی‌فرد، پرهام حکانی، محمدجواد جباری و علی باقرزادگان عضو تیم منتخب قم شدند.
وی یاد آور شد: به منظور شناخت ترکیب تیم اعزامی قم به پیکارهای رده سنی بزرگسالان تور ایرانی تنیس روی‌میز هم مسابقات انتخاب برگزار کردیم و در نهایت پویا وفایی، امیرعلی هاشم‌زاده، جواد زلفی‌گل و امیرحسین فغانی برای این اعزام در آذر ماه انتخاب شدند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcba5bs.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما