يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 56257
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم خبر داد

اعزام 2 نماینده کشتی قم به مسابقات زیر 23 سال قهرمانی جهان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم گفت: دو نماینده کشتی قم در ترکیب تیم ملی زیر 23 سال ایران راهی رقابت‌های 2017 قهرمانی جهان شدند.
اعزام 2 نماینده کشتی قم به مسابقات زیر 23 سال قهرمانی جهان
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز در قم، اظهار کرد: تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران صبح امروز متشکل از کشتی‌گیران اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 97 و 130 کیلوگرم ایران را به مقصد لهستان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ترک کرد.
وی ادامه داد: برای حضور در رقابت‌های زیر 23 سال کشتی فرنگی قهرمانی جهان روح‌الله میکائیلی نماینده کشتی قم در کادر فنی تیم ملی به شمار می‌رود و تنها کشتی‌گیر در جمع ملی‌پوشان نیز مهدی ابراهیمی است، در حالی که این پیکارها روزهای سی‌ام آبان تا اول آذر ماه در لهستان برگزار می‌شود.
رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم با اشاره به اسامی کشتی گیران اعزامی به این مسابقات ابراز کرد: مهدی ابراهیمی ملی‌پوش کشتی قم با سابقه و تجربه حضور موفق در مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا و جهان، یکی از امیدهای تیم ملی برای کسب مدال از این پیکارها محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: در وزن 59 کیلوگرم میثم دل‌خانی عضو تیم ملی ایران است، در حالی که در این وزن علیرضا نجاتی از قم نیز مدت‌ها زیر نظر کادر فنی تیم ملی زیر 23 سال ایران در اردوهای آماده‌سازی این تیم حضور داشت اما سرانجام دل‌خانی برای این اعزام انتخاب شد.
وزیری بیان کرد: در وزن 66 کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد، در وزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه و در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری به روی تشک می‌روند و در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی با سابقه دو دوره حضور در مسابقات جوانان جهان، قهرمانی آسیا و مدال برنز نوجوانان قاره کهن برای کسب مدال از این رقابت‌ها با حریفان سرشاخ می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در وزن 85 کیلوگرم این دوره از مسابقات جهانی مهدی فلاح، در وزن 97 کیلوگرم امیرحسین حسینی و در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازده دیگر اعضای تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران هستند که به سرمربیگری حمید باوفا ملی‌پوش اسبق این رشته روی تشک خواهند رفت.
رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم در پایان با بیان اینکه روح‌الله میکائیلی مربی مطرح کشتی قم نیز در کادر فنی تیم ملی حضور دارد، اضافه کرد: میکائیلی یکی از چهره‌های با سابقه و مطرح کشتی قم است که سابقه کسب مدال‌ از میادین متعدد برون‌مرزی را دارد و در عرصه مربیگری نیز کشتی‌گیران توانمندی را پرورش داده است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcefw8n.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما