يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 56260
منبع : خبرگزاری فارس

هیأت‌‌ فوتبال قم محکوم به عبور از شهرداری ساوه

قم نيوز : قم نیوز: فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌ فوتبال‌‌ قم برای زنده نگهداشتن اندک شانس خود به منظور بقا در لیگ برتر فوتسال ایران باید در هفته هجدهم از شهرداری ساوه عبور کنند.
هیأت‌‌ فوتبال قم محکوم به عبور از شهرداری ساوه
به گزارش قم نیوز تمامی دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز دوشنبه 29 آبان ماه برگزار می‌شود و تیم قعرنشین هیأت‌‌ قم در دیداری فوق‌العاده مهم و تعیین کننده باید به مصاف شهرداری ساوه برود.
این دیدار از ساعت 16 عصر دوشنبه همزمان با سایر دیدارهای هفته هجدهم در سالن فجر ساوه برگزار می‌شود و در آن تیم‌های رده‌های دوازدهم و چهاردهم جدول رده‌بندی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، دو تیمی که در انتهای جدول 14 تیمی لیگ برتر کاندیدای سقوط به دسته پائین‌تر هستند.
در حال حاضر تیم فوتسال هیأت‌‌ قم با کسب دو برد، دو تساوی، 13 باخت، 28 گل زده، 50 گل خورده، تفاضل گل منفی 22 و هشت امتیاز در بین 14 تیم لیگ برتری در مکان چهاردهم است، در حالی که شهرداری ساوه با چهار برد، چهار تساوی، 9 باخت، 45 گل زده. 64 گل خورده، تفاضل گل منفی 19 و 16 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است.
از یک سو فاصله هشت امتیازی اندوخته‌های دو تیم بر حساسیت این دیدار مهم در هفته هجدهم لیگ برتر می‌افزاید و از سوی دیگر سایر تیم‌های هم‌جوار هیأت‌‌ قم و شهرداری ساوه جایگاه این دو تیم را تهدید می‌کنند، به همین دلیل پیروزی در این دیدار ارزش فراوانی برای آنها دارد.
بین تیم‌های هیأت‌‌ قم و شهرداری ساوه، تیم پارسیان شهر قدس با 14 امتیاز در مکان سیزدهم ایستاده است و بالاتر از آنها نیز تیم مقاومت البرز با 18 امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد، ضمن اینکه تیم 19 امتیازی لبنیات ارژن فارس نیز هنوز از جایگاه دهمی خود مطمئن نیست.
تیم داوری مسابقه تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه و هیأت‌‌ فوتبال قم نیز مشخص شده و این بازی را در سالن فجر ساوه، ولی امجدی، زیاد فروتن، حمیدرضا قدسی‌راغب و یوسف افضلی سوت می‌زنند، ضمن اینکه ناظر این بازی مهم و سرنوشت‌ساز علیرضا محمدپور است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdciuraw.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما