يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 56266
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال صورت می‌گیرد

جدال انتقامی آتلیه‌طهران قم با صدرنشین لیگ برتر فوتسال

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ فوتسال مردان باشگاه‌های کشور دیداری انتقامی برابر صدرنشین لیگ برتر پیش‌رو دارد.
جدال انتقامی آتلیه‌طهران قم با صدرنشین لیگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم که در فصل 1396 مسابقات باشگاه‌های کشور یکی از دو نماینده استان قم به شمار می‌روند، بعد از پیروزی با ارزشی که در هفته هفدهم رقابت‌ها در میهمانی فرش‌آراء مشهد به دست آوردند، در هفته هجدهم برابر صدرنشین لیگ برتر صف‌آرایی می‌کنند.
شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که در 17 هفته سپری شده رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتسال ایران موفق به کسب هفت برد، چهار تساوی، 6 باخت، 43 گل زده، 46 گل خورده، تفاضل گل منفی سه و 25 امتیاز شده‌اند، با این اندوخته اکنون بین پنج تیم بالای جدول قرار دارند.
نماینده فوتسال قم در حالی این هفته از ساعت 16 روز دوشنبه 29 آبان ماه در هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال دیداری قطعا سخت و نفس‌گیر برابر تیم مس سونگون ورزقان پیش‌رو دارد که در نیم‌فصل نخست با نتیجه عجیب 6 بر دو به این تیم باخته و این بازی را جدالی انتقامی برای جبران آن باخت می‌داند.
این مسابقه در حالی به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال به انجام می‌رسد که دست کادر فنی تیم آتلیه‌طهران قم برای استفاده از بازیکنان کلیدی این تیم برابر صدرنشین لیگ برتر فوتسال کاملا باز است.
نتیجه نهایی دیدار تیم‌های آتلیه‌طهران قم و مس سونگون ورزقان نه تنها برای این دو تیم بلکه برای دیگر تیم‌های لیگ برتری بالای جدول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، در شرایطی که هم اکنون مس سونگون با 44 امتیاز در صدر جدول، اختلافی 19 امتیازی با تیم رده پنجمی آتلیه‌طهران قم دارد.
کمیته داوران اسامی تیم قضاوت کننده مسابقه حساس مس سونگون ورزقان و آتلیه‌طهران قم را نیز اعلام کرده، در حالی که این بازی عصر دوشنبه 29 آبان با قضاوت محمدعلی ترحمی، علی مرادیان، رضا رحیمی و علی حاتمی در سالن شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد و ناظر بازی نیز سیدصدرالدین موسوی است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcepw8n.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما