يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 56267
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اعلام کرد

کمک 1.3 میلیاردی مردم نیکوکار قم به آسیب دیدگان زلزله

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم مبلغ کمکهای جمع آوری شده از مردم استان قم تا کنون را بالغ بر یک میلیارد 320 میلیون ریال اعلام کرد.
کمک 1.3 میلیاردی مردم نیکوکار قم به آسیب دیدگان زلزله
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان اظهار کرد: مردم شریف و نیکوکار استان قم با حماسه حضور پر شور خود در این فراخوان بزرگ نیکوکاری جمعتی هلال احمر برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود افزودند و در تلخی‌ها و سختی‌های این واقعه با کمک‌های خود روشنی بخش دل زلزله زده‌ها شدند.
وی با تقدیر از همکاری صمیمانه احاد مردم شریف استان قم، تصریح کرد: حضور با شکوه مردم خیر و نیکوکاران قم در اجرای این طرح مردمی و نشانه تفکرات ارزشی و نوعدوستانه آنها است و این حضور آگاهانه و پرشور که نقش بسیار مؤثری در کمک رسانی به آسیب دیدگان دارد ستودنی است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان بهترین مرجع و پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در نزد مردم شناخته شده است، بیان کرد: در روز‌های پس از وقوع زلزله در غرب کشور، مردم نوع‌دوست استان همدلی سخاوتمندانه خود را با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به صندوق‌ها و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه جمع آوری کمک‌های مردمی فقط به صورت نقدی ادامه دارد افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک‌ها و یا شماره کارت ۴۶۰۶_۷۰۰۶_۳۲۷۷_۶۱۰۴ نزد بانک ملت به‌نام جمعیت هلال احمر واریز کرده و یا با شماره حساب‌های ۷۰۲۰۷۰ و ۸۰۰۳۰۰ نزد بانک ملی و همچنین شماره گیری از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد #724* در جمع آوری کمک‌ها نقدی سهیم شوند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfe0dt.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما